/دبیر فدراسیون دوچرخه سواری خبر داد/اعضای تیم ملی دوچرخه سواری استقامت در چین اردو می زنند

/دبیر فدراسیون دوچرخه سواری خبر داد/اعضای تیم ملی دوچرخه سواری استقامت در چین اردو می زنند
محمدرضا صدرایی کاشانی ضمن اعلام این خبر از رایزنی با فدراسیون دوچرخه سواری ایتالیا برای برپایی اردوی تیم ملی سرعت در این کشور خبر داد .

محمدرضا صدرائی کاشانی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت : مذاکراتی جهت برپایی اردوی تدارکاتی ملی پوشان استقامت کشورمان در چین داشتیم که هم اکنون خبر موافقت مسئولین این کشور را دریافت کردیم تا اعضای تیمهای ملی استقامت پیست و نیمه استقامت جاده از 7 تا 17 آبان ماه ، پیش از اعزام به بازی های آسیایی گوانگژو در این کشور اردوی آماده سازی مشترک را برپا کنند.
 
وی ادامه داد: برای تیم ملی سرعت نیز با کشورهای ایتالیا ، هلند و اسپانیا رایزنی کردیم که با فدراسیون های هلند و اسپانیا به نتیجه نرسیدیم . رایزنی با فدراسیون ایتالیا همچنان ا ادامه دارد و در  صورتی که ایتالیا نیز موافقت نکند اعضای تیم سرعت را نیز به چین می فرستیم تا به تیم ملی استقامت بپیوندند .

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در خصوص برگزاری مسابقات تدارکاتی برای ملی پوشان افزود : میدان خاص و جداگانه ای برای ملی پوشان جهت تمرین در شرایط مسابقات گوانگژو تدارک دیده نشده ولی در مسابقاتی که تا پیش از اعزام برگزار گردد شرکت خواهند داشت.  برای مثال امروز مسابقات جایزه بزرگ که پیمایش مسافت 75 کیلومتری کرج تا گچسر است در حال برگزاری است که اردونشینان تیم ملی استقامت نیز با نظر مک لین مربی انگلیسی تیم در این مسابقات رکاب می زنند.

قابل ذکر است ، تمرینات ملی پوشان دوچرخه سواری کشورمان هم اکنون در ورزشگاه آزادی زیر نظر مک لین انگلیسی ، پیتر پیترز هلندی و مارکوس آلمانی ادامه دارد.
 

۱۹ مهر ۱۳۸۹ ۱۱:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.