پیش از اعزام به مسابقات آسیایی جانبازان و معلولین 2009 – توکیو؛جوانان جانباز و معلول با آخرین دستاوردهای آموزشی ورزش آشنا می شوند

به منظور افزایش ارتقاء سطح کیفی و فنی ورزشکارانی که در مسابقات آسیایی 2009 توکیو شرکت می نمایند یک دوره کلاسهای آموزشی از 23 خرداد ماه در طول اردوها برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)؛ در پنجمین جلسه هماهنگی مربیان و روسای انجمن های ورزشی تیم های ملی جوانان جانباز و معلول اعزامی به مسابقات آسیایی مقرر شد تا کلاسهای آموزشی درخصوص روانشناسی، اخلاق، تغذیه، کنترل دوپینگ، مهارتهای ذهنی و تخصصی و مباحث عمومی از جمله آشنایی با زبان و کشور میزبان برگزار شود.
بر پایه این گزارش؛ با توجه به اینکه تیمهای اعزامی به مسابقات آسیایی توکیو متشکل از جوانان ورزشکار 14 تا 19 سال می باشند، ضرورت آموزش آنها با نظر مربیان و رئیس انجمنهای ورزشی فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین مورد تأکید قرار گرفت.
 این کلاسهای آموزشی برای 5 تیم تنیس روی میز، گلبال، بوچیا، شنا و دوومیدانی که در این رقابتها شرکت می نمایند در کلیه اردوهای آمادگی که از اواخر خرداد ماه برپا خواهد شد به اجرا درمی‌آید.
۱۹ خرداد ۱۳۸۸ ۱۳:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.