مسئول کمیته آبهای آرام در گفتگو با سایت کمیته:به غیر از طالبیان در قسمت بانوان هم انتظار کسب مدال داریم

مسئول کمیته آبهای آرام در گفتگو با سایت کمیته:به غیر از طالبیان در قسمت بانوان هم انتظار کسب مدال داریم
مسابقات لهستان فرصتی بود تا وضعیت رکوردی بازیکنان تیم های ملی آبهای آرام را بررسی کنیم که خوشبختانه در حد انتظاراتمان بود.


علی پور عسگرپرست ،مسئول کمیته آبهای آرام فدراسیون قایقرانی با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در مسابقات لهستان با بررسی رکوردهای حریفان آسیایی متوجه شدیم که نماینده ما یعنی احمد رضا طالبیان در شراطی خوبی به سر می برد از طرفی در بخش تک نفره آبهای آرام هم می توان از خانم آرزو معتمدی با توجه به رکوردش در مسابقات لهستان در بازیهای آسیایی از وی انتظار کسب مدال داشت که فقط رنگ آن مشخص نیست.

وی ادامه داد:ما در بخش آبهای آرام 8 نماینده عازم بازیهای گوانگژو خواهیم کرد که تمامی این نفرات در مسابقات لهستان مورد آزمون قرار گرفتند البته دو سه مورد از بچه ها کمتر از رکورد مورد نظر امتیاز گرفتند که باید بتوانیم آنها را تا روز بازیهای آسیایی آماده کنیم ولی در کل توانستیم شرایط واقع بینانه تری از نفرات حاضر در اردوی تیم ملی بدست آوریم.

علی پور عسگر پرست در خصوص تیمهای مطرح آسیایی حاضر در گوانگژو تصریح کرد:اکثر این نفرات در مسابقات لهستان حضور داشتند و از نحوه کار آنها آشنا شدیم مثلا نماینده ازبکستان به مدال طلا دست پیدا کرد که مایه تعجب بسیاری از کارشناسان شد در واقع کشورهای ژاپن، چین، کره، قزاقستان و ازبکستان از حریفان مهم ما در آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سئوال آیا مسابقات بین المللی دیگری برای ملی پوشان در نظر گرفته اید می گوید:بنا بر درخواست کادر فنی قرار است بازیکنان حاضر در اردو در مسابقات کشور ی حضور داشته باشند که این مسئله باعث می شود تا آنها بتوانند باز هم در آزمونی دیگر خودشان را امتحان کنند که در چه شرایط بوده و در این مدت چه اقداماتی برای ارتقا سطح آمادگیشان برای حضور در بازیهای آسیایی انجام دهیم.
۳۱ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.