حضور مستمر نماینده ویژه دبیر کل در اردوی تیمهای ملی اعزامی به گوانگژو

ملی پوشان کشورمان در 33 رشته اعزامی در حالی تمرینات و اردوهای خود را پشت سر می گذارند که در این 55 روز باقی مانده تا افتتاح شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی گوآنگژوآمادگی خوبی بدست آورده اند .


علیرضا محسنی ، نماینده ویژه دبیرکل کمیته ملی المپیک در اردوی های تیم ملی با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت: با بازدید های مستمری که در مجموعه آزادی از اردوهای تیم های اعزامی به بازیهای آسیایی گوانگژو داشتم نقاط قوت و ضعف فدراسیون ها را در برگزاری اردو طی گزارشاتی به دبیرکل کمیته اعلام می کنم.

وی ادامه داد : در مجموع  کادر فنی و اجرایی فدراسیونها تمامی تلاش خود را  برای آمادگی ملی پوشانشان جهت حضوری  افتخار آفرین در این دوره از بازیهای آسیایی که در راس برنامه ریزیهای فدراسیونها قرار دارد ، به کار گرفته اند که در این میان برخی فدراسیونها با مدیریت  بهتر در مقایسه با سایرین در موقعیت بالاتری قرار دارند که ما را در کسب مدالهای رنگین امیدوارتر می کند .

محسنی اضافه کرد : بازید از اردوهای تیم ملی تا زمان اعزام ملی پوشان ادامه خواهد یافت تا ضمن ارائه  اطلاعات و گزارشهای مربوطه به دبیر کل کمیته ملی المپیک ، ملی پوشان  توجه و نظارت کمیته ملی المپیک را احساس نمایند .
۲۴ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.