سرپرست تیم ملی والیبال بزرگسالان:اتریش بهترین اردو و مسابقه تدارکاتی ما قبل از جهانی خواهد بود

سرپرست تیم ملی والیبال بزرگسالان:اتریش بهترین اردو و مسابقه تدارکاتی ما قبل از جهانی خواهد بود
تیم ملی والیبال در حالی خود را برای مسابقات جام جهانی و بازیهای آسیایی آماده می کند که فرداشب با اعزام به اتریش آخرین اردوی برون مرزی اش را پشت سر می گذارد.


نعیم خوش خبر،سرپرست تیم ملی والیبال  ضمن اعلام این خبربه سایت کمیته ملی المپیک گفت : چهارشنبه شب با کاروانی 25 نفره متشکل از 14 بازیکن و 11 همراه و کادر فنی راهی اتریش می شویم .

وی ادامه داد : در مدت 8 روز استقرار در اتریش ، علاوه بر اردوی پیش بینی شده که همان ادامه اردوی تهران است ، 3 مسابقه مهم با تیم های میزبان، چین و پرتوریکو خواهیم داشت و پس از آن به صورت مستقیم به میلان می رویم تا در مسابقات جام جهانی با همگروهی کشورهای ایتالیا ، مصر و ژاپن ، روز 3 مهر اولین مسابقه خود را به نمایش بگذاریم .

خوش خبر در پاسخ به بروز مشکل خاص در اخذ ویزا اظهار داشت : تا این لحظه مشکل خاصی وجود نداشته وقرار است که امروز بر اساس تاریخی که سفارت اعلام کرده ویزا ها را تحویل بگیریم ، تنها مشکل موجود  مجوز خروج از کشور دو ملی پوشمان می باشد که یکی به دلیل سرباز بودن و دیگری به جهت دانشجویی کارت نظام وظیفه ندارند ، که با این شرایط ممکن است در این سفر آنها را همراه نداشته باشیم ولی قطعا تا زمان بازیهای آسیایی این مشکل مرتفع خواهد شد .

خوش خبر در پایان از آسیبدیدگی 2 ملی پوش اصلی تیم ملی خبر داد و افزود : این 2 ملی پوش دیروز دچار آسیب دیدگی نسبتا جدی شدند ، ولی با توجه به اهمیت حضورشان در ترکیب تیم برای مسابقات جام جهانی و آمادگیهای لازم برای بازیهای آسیایی ، حتما همراه تیم خواهند بود .
.
 
۲۳ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.