فرشاد عربی:ووشو در گوانگژو حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت

فرشاد عربی:ووشو در گوانگژو حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت
دارنده مدال طلای ووشو اولین دوره رقابتهای کامبت گیمزهنرهای رزمی گفت:ووشو در این مسابقات نشان داد که پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به رشته های دیگر رزمی داشته و مطمئنا در بازیهای آسیایی گوانگژو هم حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛فرشاد عربی با بیان این مطلب افزود:کسب 4 مدال توسط تیم 4 نفره  در مسابقات هنرهای رزمی گویای رشد ووشو است و این در حالی است که تقریبا نیمی از مدالهای کاروان رزمی ایران توسط ووشوکاران حاصل شد.

عربی در خصوص سطح این مسابقات گفت:همانطور که میدانید در این رقابتها 6 نفر اول مسابقات جهانی کانادا حضور داشتند که بالطبع همه قهرمانان و مدعیان جهان در رقابتی تنگاتنگ و نفس گیر با یکدیگر مبارزه کردند.
وی حضور در این مسابقات را یک محک جدی و مناسب خواند و اذعان داشت:بعد از حضور در تورنمنتهای لهستان و ترکیه ،شرکت در المپیک هنرهای رزمی عیار کار ما را تا حدود زیادی نشان داد و این می تواند یک ارزیابی جدی برای گوانگجو باشد.

قهرمان مسابقات کامبت گیمز جهان اضافه کرد:شرکت در چنین مسابقاتی استرس و نگرانیها را کاهش می دهد و باعث شناخت نقاط ضعف و قوت قبل از رقابتهای معظمی همچون بازیهای آسیایی خواهد شد.

وی درباره سطح آمادگی خود و بقیه نفرات تیم ملی تالوی ایران اظهار داشت:قطعا هم من و هم بقیه نفرات نسبت به سال قبل پیشرفت محسوسی داشته ایم که با حضور مجدد مونینگ(سرمربی چینی) در ایران،تمرینات منظم و مستمر و از همه مهمتر حضور در اردوی دانشگاه شیشه های چین سطح این آمادگی قبل از بازیهای آسیایی به اوج خود خواهد رسید.

۱۴ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.