حضور با شکوه جامعه ورزش در مراسم روز جهانی قدس

حضور با شکوه جامعه ورزش در مراسم روز جهانی قدس
جامعه ورزش کشور به همراه مسئولان سازمان تربیت بدنی ،کمیته ملی المپیک و جمعی از قهرمانان و مسئولین فدراسیونها و هیات ها با حضور سراسری خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم نژاد پرست اشغالگر قدس اعلام کردند.


به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک، از ساعت های اولیه صبح ورزشکاران ایران اسلامی همراه و همگام با سایر مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی در سراسر کشور به همراه مربیان،داوران و مدیران و مسولان خود در حالیکه در گروه های کاملا ورزشی و اغلب با لباس رشته ورزشی خود به خیابانهاامده بودند وفاداری خود را به ارمانهای امام راحل و انقلاب شکوهمند اسلامی نشان دادند و با مقام و معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

در تهران نیز جامعه ورزش با تجمع در میدان فلسطین و در حالیکه پلاکاردهایی در محکومیت رژیم اشغالگر قدس در دست داشتند به سمت میعادگاه نماز جمعه حرکت کردند و در طول مسیر با شعارهای مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس بیان کردند.

دکتر علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی ،مهندس علی آبای رئیس کمیته ملی المپیک به همراه معاونین و مدیران ستادی سازمان و کارمندان کمیته نیز در جمع راهپیمایان حضور داشتند.

در همین حال علاوه بر ورزشکاران تهرانی قهرمانان و ورزشکاران حاضر در اردوهای تیم های ملی که خود را برای بازیهای آسیایی و جهانی اماده می کنند خود را به صفوف راهپیمایان رساندند تا روزی باشکوه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش در آورند.



۱۳ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.