مربی تیم ملی دوومیدانی در گفتگوی اختصایی با سایت کمیته ملی المپیک؛با حضور در مسابقات غرب آسیا ، آماده بازیهای آسیایی می شویم

مربی تیم ملی دوومیدانی در گفتگوی اختصایی با سایت کمیته ملی المپیک؛با حضور در مسابقات غرب آسیا ، آماده بازیهای آسیایی می شویم
تیم ملی دوومیدانی در حالی به مسابقات غرب آسیا با ترکیبی از 25 دونده حاضر می شود که این مسابقات را زمینه ساز آمادگی بیشتر برای بازیهای آسیایی گوآنگژو می داند.

قاسم علی فیروزی ، سر مربی تیم های ملی در این خصوص به سایت کمیته ملی المپیک گفت :  پس از برگزاری مسابقات لیگ باشگاهها که 21 و 22 شهریور ماه برگزار می گردد عازم مسابقات غرب آسیا در سوریه خواهیم شد تا در کنار 15 کشور عربی ، ضمن آشنایی با برخی رقبای مطرح آسیایی خود ، آمادگی لازم برای بازیهای آسیایی را کسب نمائیم .

فیروزی در ادامه به اردوهای انفرادی دوندگان ملی پوش اشاره کرد و گفت؛به جهت اهمیت بازیهای آسیایی گوآنگژو اردوها به صورت پیوسته تا زمان برگزاری مسابقات ادامه خواهد داشت تا ملی پوشان ما با امادگی کامل در این رویداد بزرگ آسیایی حاضر شوند .

وی در پاسخ به عدم حضور تیم ملی در مسابقات جام کازانف در قزاقستان گفت : به  دلیل تقارن زمان این مسابقات با مسابقات غرب آسیا ترجیح دادیم تیم ملی در مسابقات غرب آسیا شرکت نماید و برای مسابقات جام کازانف یک تیم باشگاهی اعزام نمائیم .

فیروزی آمادگی ملی پوشان برای حضور در بازیهای آسیای  تا این مرحله را  80 درصد ارزیابی نمود و اضافه کرد طبق برنامه ریزیهای انجام گرفته  تا اوایل مهر ماه آمادگی تیم را به حداکثرخود نزدیک خواهیم کرد .

فیروزی در خاتمه با اطمینان از مدال آوری دوندگان کشورمان در بازیهای آسیایی یاد کرد و افزود ما با این هدف در گوآنگژو حاضر می شویم.
 
۹ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.