در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک؛رئیس فدراسیون کبدی ازحضور تیم ملی آقایان و بانوان در سریلانکاو پاکستان خبر داد

در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک؛رئیس فدراسیون کبدی ازحضور تیم ملی آقایان و بانوان در سریلانکاو پاکستان خبر داد
تیم های ملی کبدی بانوان و آقایان جهت آمادگی بیشتر برای شرکت در بازیهای آسیایی گوانگژو به اردوی پاکستان و سریلانکا اعزام می شوند.


محمد رضا مقصودلو، رئیس فدراسیون کبدی با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر اردوی تیم ملی بانوان در گرگان برقرار بوده ولی آقایان در استراحت به سر می برند تا برای آمادگی بیشتر آنها را به دواردوی برون مرزی بفرستیم.

وی ادامه داد:البته بطور همزمان اردوی تیم های ملی کبدی ساحلی در حال برگزاری است ولی با توجه به اهمیت نتیجه گیری در بازیهای آسیایی ما ترکیب تیمهای ملی سالنی و ساحلی خود را از یکدیگر تفکیک کردیم تا تیم های ملی با تمرکز بیشتری به تمرینات خود ادامه دهند به همین دلیل نفراتی مشترکی در تیم ملی سالنی گوانگژو و ساحلی که خود را برای بازیهای مسقط عمان آماه می کند وجود ندارد.

مقصود لو در پاسخ به این سئوال که پاکستان و هند از رقبای اصلی ما در بازیهای آسیایی می باشند و برگزاری ادوی مشتر با آنها آیا باعث شناخته شدن آنها با ترکیب تیم ما نمی شود گفت:البته هندیها چندان تمایلی به برگزاری اردوی مشترک با ما ندارند ولی در اردوی پاکستان هم تعداد بیشتری بازیکن اعزام می کنیم تا آنها با ترکیب اصلی ما آشنا نشوند.

رئیس فدراسیون کبدی در خاتمه تصریح کرد:به هر حال در اواخر ماه جاری تیم ملی بانوان عازم سریلانکا  می شود و برای آقایان هم اردوی پاکستان را در نظر گرفتیم چرا که بر روی هر دو تیم بانوان و آقیان خود در بازیهای آسیایی انتظار کسب مدال داریم.
۹ شهریور ۱۳۸۹ ۱۰:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.