به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته به بازیهای المپیک نوجوانان؛مربی تیم ملی جودو: فردا جودوکار ما برای کسب مدال بر روی تاتامی می رود

به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته به بازیهای المپیک نوجوانان؛مربی تیم ملی جودو: فردا جودوکار ما برای کسب مدال بر روی تاتامی می رود
فرشید قاسمی نماینده جودوی کشورمان در وزن 66 کیلوگرم در نخستین دوره بازیهای المپیک نوجوانان علی رغم سه برد با دست کم گرفتن حریف آمریکایی خود ، به کسب مقام هفتمی در این بازیها تن داد.


به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته به بازیهای المپیک نوجوانان؛ محمد جناب زاده مربی تیم ملی جودو نوجوانان در سنگاپور دلایل اصلی ناکامی فرشید قاسمی را در عدم شناخت کافی از حریف امریکایی و استرس حضور در میدان رقابت ها دانست.

 وی افزود: نماینده امریکا بر خلاف اکثریت جودوکاران با وایلد کارت در این مسابقات حاضر شده بود که همین کم دیدن حریف ما را از ایستادن در سکو بازداشت .

جناب زاده با اشاره به سه بردی که قاسمی در این رقابت ها به دست آورد از سخت بودن این رشته در مقایسه با سایر رشته های رزمی یاد کرد و افزود: حداقل به 5 پیروزی  برای  ایستادن روی سکو نیاز داشتیم که متاسفانه به دلایلی که ذکر شده نتوانستیم به پیش بینی هایی که داشتیم برسیم .

مربی تیم ملی جودو گفت : شایان نصیر پور دیگر نماینده جودوکار کشورمان در وزن 100- کیلوگرم فردا به مصاف حریفان خود خواهد رفت ، با توجه به برنامه اعلام شده نصیرپور دور اول استراحت و در دوربعد با برنده نماینده قزاقستان و بلژیک روی تاتامی خواهد رفت .

وی با تاکید بر تجاربی که نصیر پور از تماشای مسابقات جودو در این مدت به دست آورده و  کاهش استرس حضور در میدان مسابقات ، پیش  بینی ما را برای کسب عنوان  قهرمانی افزایش می دهد .



۳۱ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.