سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان:بازیکنان برای مبارزه با حریفان المپیکی خود از روحیه خوبی برخوردارند

سرمربی تیم ملی والیبال  نوجوانان:بازیکنان برای مبارزه با حریفان المپیکی خود از روحیه خوبی برخوردارند
اولین دوره بازیهای المپیک نوجوانان به میزبانی کشور سنگاپور از 23 مرداد تا 4 شهریور در حالی برگزار می گردد که تیم والیبال ایران با 12 بازیکن و 3 همراه در این رقابت ها حاضر می شود .


ناصر شهنازی سر مربی تیم ملی نوجوانان در این رابطه  به سایت کمیته ملی المپیک گفت : تیم ملی والیبال با آمادگی بسیار بالا از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی د ر بازیهای المپیک نوجوانان حاضر خواهد شد.

 وی با اشاره به پایان یافتن اردوی نهایی تیم که از 7 مرداد آغاز شده بود افزود: آماده سازی تیم و اردوهای تدارکاتی آن براساس برنامه های پیش بینی شده فدراسیون والیبال از 9 ماه پیش شروع شده بود که خوشبختانه در اردوی پایانی تیم آمادگی که مورد انتظارما بود حاصل گردید.

شهنازی در ادامه خاطر نشان کرد :اردوی پایانی ما با تاکید بر تجارب بدست آمده در اردوهای قبلی بر اثربخشی تاکتیک ها ، ایجاد اصلاحات و هماهنگی میان بازیکنان متمرکز بود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان با ابراز خرسندی از عدم آسیب دیدگی ملی پوشان از ابتدای کار تا این لحظه اظهار داشت ا:ین مهم در نتیجه عملکرد مثبت مربی بدنساز ، ژیمناست و فیزیوتراپ تیم بوده است .

شهنازی در پاسخ  دلیل اصلی حضور تیم ایران در بازیهای المپیک گفت: حضور در بازیهای المپیک بی شک یک اعتبار بزرگ ورزشی برای هر کشوری  محسوب می گردد ، ما در تلاشیم که با کسب یک نتیجه رضایت بخش این اعتبار بدست آمده را تقویت نماییم و بار دیگر ایران و والیبال ایران را به دنیا بشناسانیم .
۱۹ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.