مدیر تیمهای ملی آبهای آرام:اگر به فینال گروه Bهم صعود کنیم یعنی رشد کرده ایم

مدیر تیمهای ملی آبهای آرام:اگر به فینال گروه Bهم صعود کنیم یعنی رشد کرده ایم
مدیر تیمهای ملی قایقرانی آبهای آرام از اعزام پاروزنان ایران به مسابقات قهرمانی جهان در لهستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ ایرج اقلیمی مدیرتیم ملی آبهای آرام در این رابطه گفت: در این دوره از مسابقات 6 کایاک سوار و یک کانوسوار آقا و 3 کایاک سوار خانم حضور خواهند داشت. ضمن اینکه بعد از 10 سال ایران در بخش معلولین نیز با حضور یک قایقران به مصاف حریفان خود می رود.

وی ادامه داد: احمدرضا طالبیان در کایاک یک و چهارنفره، اروند درویش و علیرضا علیمحمدی در کایاک دونفره، امین بوداغی، حسین سینکایی و فرزین اسدی در کایاک چهارنفره، شاهو ناصری در کانوی یکنفره مسافتهای 200، 1000 و 5000 متر، آرزو معتمدی در کایاک یکنفره، سیما عروجی و درسا کفیلی در کایاک دونفره مسافتهای 200، 500 و 5000 متر و نادر عیوضی در کایاک یکنفره مسافت 200 متر بخش معلولین با حریفان خود مسابقه خواهند داد.

اقلیمی در رابطه با سطح مسابقات بیان کرد: هر دوره از مسابقات جهانی حریفان قدرتمندتر می شوند ، ما نیز پیشرفت کرده ایم و تایم های بهتری را به ثبت رسانده ایم ولی با این وجود نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.
وی افزود: صعود قایقرانان ما به فینال B این رقابتها نیز نشان از پیشرفت خواهد داشت.
مدیر تیم های ملی گفت: برای ما مسابقه دادن و محک زدن بچه ها در برابر حریفان آسیایی مهم است تا بتوانیم خودمان را برای بازیهای آسیایی گوآنگجو ارزیابی کنیم.

اقلیمی در رابطه با وضعیت نادر عیوضی در مسابقات معلولین نیز تصریح کرد: عیوضی دارای 2 مدال طلای جهان در این رشته است. بعد از چند سال حدود 7 ماه است که تمریناتش را آغاز کرده و رکورد قابل قبولی را به دست آورده است و فکر می کنم بتواند در این مسابقات موفق ظاهر شود.

مسابقات قهرمانی جهان 28 تا 31 مردادماه در شهر پوزنان لهستان با حضور بیش از 60 کشور جهان برگزار می شود و تیم ملی آبهای آرام کشورمان نیز 24 مردادماه به این مسابقات اعزام خواهد شد.
۱۸ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.