کاپیتان تیم ملی والیبال:والیبال ما به سمت جهانی شدن در حرکت است

کاپیتان تیم ملی والیبال:والیبال ما به سمت جهانی شدن در حرکت است
دومین دوره مسابقات جام مردان آسیا در حالی به کار خود پایان دادکه ملی پوشان ایران در این رشته برای دومین باربا ایستادن در سکوی نخست ، کاپ این مسابقات را ز آن خود کردند.

علیرضا نادی کاپیتان تیم ملی به سایت کمیته ملی المپیک گفت : کسب عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات مردان آسیا از آن جهت برای ما اهمیت داشت که تیم های شرکت کننده  با ملی پوشان خود در این دوره حاضر شده بودند  این در حالی بود که دوره قبل به جز تیم کره سایر کشورها با تیم امید خود به قهرمانی تیم ایران رضایت داده بودند .
وی در ادامه افزود: قهرمانی در این شرایط ما را به این یقین رساند که والیبال ما به سمت جهانی شدن در حال حرکت می باشد . و اطمینان ما برای کسب عنوان قهرمانی در بازیهای آسیای گوآنگژو بیش از پیش تقویت شد.
نادی با حائز اهمیت دانستن حمایت سازمانهای ورزشی و انجام وعده های داده شده در رسیدن به موفقیت های مورد انتظار خاطر نشان کرد در صورت حمایت تیم والیبال به گونه ای که برنامه ریزی شده ، ما از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
کاپیتان تیم ملی والیبال در پاسخ به برنامه بعدی تیم ملی گفت:  بازیهای جام جهانی را در شهریورماه پیش رو داریم که امیدواریم با توجه به شناختی که از حریفان جهانی خود داریم این بار نیز پیروز میدان باشیم .
۱۷ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.