نائب رئیس بانوان فدراسیون تیروکمان: عدم حضور در مسابقات جهانی، شانس فینالی شدن ما را کمرنگ کرد

نائب رئیس بانوان فدراسیون تیروکمان: عدم حضور در مسابقات جهانی، شانس فینالی شدن ما را کمرنگ کرد
به دنبال عدم حضور در سومین دوره مسابقات جهانی تیروکمان در امریکا ، کمانداران کشورمان از راهیابی به رقابت های فینال باز ماندند.


مهناز نجاری نائب رئیس فدراسیون تیروکمان به سایت کمیته ملی المپیک گفت :مسابقات جهانی تیروکمان در هر سال چهار دوره برگزار می گردد که کماندارانی که در هر 4 دوره شرکت نموده و مجموع امتیازات آنها به حد نصاب رسیده باشدمی توانند در دور فینال با هم به رقابت بپردازند ،که عدم حضور تیم ما در سومین دور این مسابقات احتمال حضورمان در فینال را ضعیف می کند .

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت و بالا بودن سطح این رقابت ها  که با حضور کمانداران 45 کشوردنیا برگزار می گرددبه نائب قهرمانی تیم بانوان ایران در دومین دور این مسابقات در ترکیه اشاره نمود و افزود :با  این غیبت رنکینگ ما افت و جایگاه هشتمی که تیم ما در دنیا بدست آورده بود ، نزول خواهد کرد.
  
نجاری در پاسخ به وضعیت تیم و برنامه های آتی فدراسیون برای جبران  وضعیت پیش آمده گفت : پس از قطعیت عدم حضور در مسابقات جهانی امریکا ، بلافاصله تیمی متشکل از 15 کماندار به اردوی کره اعزام شد که تا زمان برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی این رشته در شانگهای چین تمرینات خود را در کنار تیم ملی کره ادامه دهد .

وی با اشاره به مربیان کره ای تیم آقای پاک و خانم لیومی ، علت انتخاب کره برای اردوی تیم را رکورد داربودن تیم این کشورد در رقابت های آسیایی و جهانی ذکر کرد و این سه هفته اردو را در آمادگی آنها برای حضور در مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی گوآنگژو حائز اهمیت دانست
۱۱ اَمرداد ۱۳۸۹ ۰۹:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.