مصدق: مایه خوشحالی است که پرچم ایران را بالاتر از امریکا قراردادم

کیک بوکس ایران در مسابقات بهترین بهترین های دومین فستیوال جهانی هنرهای رزمی در کیش توانست بر حریف امریکایی غلبه کند و پرچم ایران را بالاتر از امریکا قرار دهد.
        
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مصطفی مصدق که در جریان این رقابت ها موفق شد از سد الکس آنوشیانا از آمریکا بگذرد و عنوان نخست را به خود اختصاص دهد،  اظهار داشت: این حریف را جو کولی، رئیس pka و عضو هیات رئیسه ikf (از سازمان های جهانی کیک بوکسینگ) معرفی کرده بود تا در فستیوال هنرهای رزمی شرکت کند.

وی ادامه داد: او حداقل 5، 6 سال از من بزرگ تر بود و 35 مبارزه حرفه ای در کارنامه خود داشت که از این تعداد 26 دیدار را برده و یک تساوی بدست آورده بود. الکس 18 حریف خود را ناک اوت کرده است.

مصدق خاطرنشان ساخت: این درحالی است که من با سابقه چند دیدار بین المللی مقابل او قرار گرفتم؛ اما آنچه انگیزه ام را دوچندان می کرد، این بود که پرچم ایران بالاتر از آمریکا قرار گیرد. وقتی در این دیدار به برتری رسیدم بیش از همه بالا رفتن پرچم ایران برایم خوشحال کننده بود.

وی تاکید کرد: در دیدار با الکس از یک ضربه فنی استفاده کردم که ارنست هوست، قهرمان K1 هنگام سفرش به ایران در یک استاژ اختصاصی به من آموخته بود. این فن به گونه ای است که حتی حریف نمی فهمد که چگونه آن را دریافت کرده است.
مصدق افزود: توانستم کمربند قهرمانی این حریف آمریکایی را از او بگیرم و در ایران نگه دارم.در تماسی با هوست این موفقیت را به اطلاعش رساندم که خیلی خوشحال شد و گفت که این پیروزی به اندازه اولین بردش در k1 برایش مهم بوده است.

وی تصریح کرد: هوست که مرا مثل برادر کوچکش می داند ابراز امیدواری کرد که دوباره به ایران آمده و کلاس های فنی تری را برای ما تشکیل دهد

۹ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.