سرپرست فدراسیون ووشو:ملی پوشان حتی بعد از فیکس شدن هم حاشیه امنیت ندارند

سرپرست فدراسیون ووشو:ملی پوشان حتی بعد از فیکس شدن هم حاشیه امنیت ندارند
اگر چه تا شروع بازیهای آسیایی بیش از سه ماه زمان داریم اما تیم ملی را فیکس می کنیم با این تفاوت که هیچ بازیکنی تا زمان اعزام به گوانگژو از حاشیه امنیت برخوردار نیست.




مهدی علی نژاد، سرپرست فدراسیون ووشو ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در ادامه رقابتهای انتخابی درون اردوی امروزهم یک دوره مسابقه انتخابی برگزار می شود تا تکلیف برخی اوزان تا حد زیادی مشخص شود چرا که اواسط همین ماه باید به تورنمت ترکیه برویم که برای ما از اهمیت زیادی نیز برخوردا است.

وی درخصوص دلیل زود فیکس شدن ترکیب تیم اعزامی به بازیهای آسیایی اظهار داشت:ما درست سه ماه مانده تا شروع بازیهای آسیایی در دو بخش تالو و ساندا ترکیب نفرات اعزامی به این رقابتهای را فیکس می کنیم چرا که معتقدیم این مدت زمان، فرصت خوبی برای آماده سازی تیم ملی می باشد البته با این تفاوت که به رغم فیکس شدن هیچ بازیکنی از حاشیه امنیت برخوردا نیست.

دکتر علی نژاد در توضیح بیشتر ادامه داد:از آنجاییکه هدف ما کسب عنوانی مطلوب در بازیهای آسیایی است به همین دلیل اگر بازیکنی بعد از فیکس شدن فکر کند کار تمام شده و تمرینات را دست گم بگیرد خیلی سریع فرد دیگری را جایگزین وی می کنیم چون هم قوانین بازیهای به ما این اجازه را می دهد و هم اینکه به انداز کافی بازیکن خوب برای جایگزین کردن افراد کم کار داریم.

سرپرست فدراسیون وووشو در خاتمه در خصوص تورنمنت ترکیه گفت:این رقابتها برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و کشورهای ترکیه، روسیه آذربایجان، ارمنستان و گرجستان در آن حضور دارند یعنی باید باید در میدانی بسابقه  بدهیم که دو تیم اول و دوم اروپا در آن حضور دارند و این می تواند برای بچه های ما تدارکاتی خوبی باشد.
۳ اَمرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.