مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا ـ تایوان ؛ملی پوشان اسکیت از فردا به مصاف حریفان آسیایی می روند

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: تیم ملی اسکیت ایران برای حضور در رقابت‌های آسیایی هم اکنون در کشور تایوان به سر می برد و از فردا در مسابقات پیست و سرعت به مصاف حریفان آسیایی خود می رود.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، جمشید وزیری افزود: تیم اعزامی ایران با 12 دختر و پسر در رشته سرعت و با یک دختر و یک پسر در فری‌استایل به تایوان سفر کرده که امیدواریم عملکرد قابل قبولی در این رقابت ها داشته باشند.

وی افزود: مسابقات پیست از فردا آغاز می‌شود که 8 پسر و چهار دختر ایرانی در آن حضور دارند، تیم‌های کره، چین، تایوان، هنگ‌کنگ، هندوستان، ماکائو، پاکستان و مغلولستان در این رقابت ها شرکت دارند. تمامی این تیم ها با نفرات اصلی و تمام توان به تایوان آمده اند و این به معنای آن است که باید شاهد رقابت های بسیار سخت و فشرده ای در این دوره از بازی ها باشیم.

وزیری خاطر نشان کرد: متاسفانه در هنگام خروج تیم از کشور، صالحی یکی از بهترین اسکیت بازان ایران و جهان که رنگینگ جهانی را نیز در اختیار دارد به دلیل مشکلات نظام وظیفه نتوانستیم همراه تیم اعزام کنیم. فدراسیون اسکیت روی این ورزشکار حساب ویژه ای باز کرده بود اما اکنون سایر بازیکنان باید عدم حضور وی را به هر طریق ممکن جبران کنند که انصافا کار بسیار سختی است اما همه تلاش خود را خواهیم کرد تا کارنامه موفقی را از خود بر جای بگذاریم.
۲۷ تیر ۱۳۸۹ ۱۴:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.