برگزاری دومین روز از همایش دو "روز المپیک " با حضر دکتر سعید لو ،مهندس علی آبادی و بهرام افشار زاده؛بیش از 3 هزار دونده مرد دور مجموعه ورزشی انقلاب را دویدند

برگزاری دومین روز از همایش دو "روز المپیک " با حضر دکتر سعید لو ،مهندس علی آبادی و بهرام افشار زاده؛بیش از 3 هزار دونده مرد دور مجموعه ورزشی انقلاب را دویدند
بعد از برگزاری دو "روز المپیک " بانوان که روز گذشته در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد صبح امروز نیز با حضور دوندگانی از سرتاسر تهران همایش دو "روزالمپیک " در مجموعه ورزشی نقلاب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک:همایش دو "روز المپیک" مردان  در حالی صبح امروز (جمعه) از درب غربی مجموعه ورزشی انقلاب و با حضور دکتر سعید لو رئیس سازمان تربیت بدنی، مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک ،بهرام افشار زاده دبیر کل و جمعی از مسئولین ،پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشور با شلیک تپانچه آغاز شد که بیش از سه هزار دونده مرد که از سرتاسر تهران در این مراسم شرکت کرده بودند  مسیر خیابان سئول تا مجموعه ورزشی انقلاب را دویده و با حضور در سالن هندبال مراسم سالیانه دو "روز المپیک " را گرامی داشتند.
در اختتامیه این مراسم بهرام افشار زاده ضمن تبریک میلاد با سعادت حضور علی (ع) و خوشامد گویی به دکتر سعید لو و مهندس علی آبادی و مدعوین اظهار داشت:هر ساله در اواخر ژوئن به مناسبت آغاز جنبش المپیک مسابقات دو "روز المپیک" مصادف با سوم و چهارم تیرماه در اقصی نقاط جهانی برگزار می شود و جا دارد در این جا از همه عزیزانی که در این مراسم شرکت داشتند تقدیر و تشکر کنم.
وی در پایان با تاکید بر توجه همه مسئولین و ورزشکاران بر شعارها و جنبش المپیزم به قراعت پیام ژاگ روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک پرداخت و از مسئولین بانک انصار و بیمه شهر به دلیل حمایت از برگزاری این رقابتها تقدیر و تشکر کرد.
در پایان این مراسم پس از اجرای سرود مقدس جمهوری اسلامی و تلاوت قرآن مجید و اجرای سرود سنتی زنده در وصف مولا علی (ع)، از سوی کمیته ملی المپیک به 20 نفر برتر این رقابتها یک دستگاه دوچرخه و گوشی تلفن همراه  در نظر گرفته شده بود که این جوایز از سوی دکتر سعید لو و مهندس علی آبادی به برندگان اهدا گردید.
همچنین به 90 نفر از شرکت کنندگان حاضر در این مراسم به قید قرعه جوایز نفیسی از سوی کمیته در نظر گرفته شده بود که توسط دکتر سعید لو ،مهندس علی آبادی ، بهرام افشار زاده، پیشکسوتان دو ومیدانی و مسئولین و مدیران بانک انصار و بیمه شهر حامیان مالی این همایش اهدا گردید.
همچنین به 8 تن از دوندگان جانباز و معلول که در مراسم دو "روز المپیک " حضور داشتند جوایز نفیسی اهدا شد.
شایان ذکر است :روز گذشته نیز بیش از سه هزار دونده زن از سرتاسر تهران مراسم دو "روز المپیک " که در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شده بود حضور داشتند.

۴ تیر ۱۳۸۹ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.