افشارزاده در دیدار با نایب رییس فدراسیون جهانی تیراندازی: رشد نرم افزاری و سخت افزاری تیراندازی در کشور ما را به آینده این رشته امیدوار می کند

افشارزاده در دیدار با نایب رییس فدراسیون جهانی تیراندازی: رشد نرم افزاری و سخت افزاری تیراندازی در کشور ما را به آینده این رشته امیدوار می کند
دبیر کل کمیته ملی المپیک در دیدار با نایب رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی با توجه به مدال آور بودن این رشته در جهان و تاکیدات دین اسلا، رشد و توسعه آن را در ورزش کشور یک ضرورت دانست.

به گزارش روابط عمومی کمیته مالی المپیک؛ بهرام افشار زاده ضمن خوشامد گویی به نائب رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی تصریح کرد:رشته تیراندازی به‌عنوان رشته‌ای پرمدال می‌تواند در بازی‌های آسیایی و المپیک سهم عمده‌ای از نتیجه‌گیری کاروان ورزشی ایران را به عهده داشته باشد و با توجه به اینکه در در ماه های اخیر در قسمت بانوان هم نمایندگان ما موفق به کسب مدال جهانی شدند توجه به این رشته که در دین‌ ما هم به آن توصیه شده، مطمئنا نتیجه  بخش خواهد بود. بخصوص اینکه امیدواریم  تیراندازی در گوانگژو در ردیف رشته‌های مدال‌آور کاروان ایران قرار گیرد.

وی در این دیدار خاطر نشان کرد:فدراسیون تیراندازی طی چند سال اخیر با همت و تلاش مسئولان آن توانست موفقیت های بسیاری در عرصه برون مرزی کسب کند که البته امیدورایم فدراسیون جهانی نیز در این زمینه یعنی برای رشد این رشته ورزشی نهایت همکاری را با فدراسیون کشورمان داشته باشد.


وی یاد آور شد: بدون شک حمایت‌های سازمان تربیت‌بدنی و کمیته ‌ملی ‌المپیک از این رشته مدال‌آور زمینه پیروزی‌های بیشتر و آینده‌ای درخشان را فراهم خواهد ساخت چرا که رشته تیراندازی به دلیل پر مدال بودن و تاکیدهای متعدد در خصوص فراگیری برای جوانان و حضور مسئوولین دلسوز در راس آن همیشه مورد توجه و تاکید مسوولان ورزشی کشور بوده است.


افشار زاده در خاتمه خطاب به نایب رئیس فدراسیون جهانی گفت:شاید برایتان جالب باشد که بگویم  ساخت برخی از اقلام مصرفی رشته تیراندازی در داخل کشور بدست مهندسین توانمند ایرانی صورت می گیرد که برای ورزش ما افتخار بزرگی است ؛ بطوریکه رشد سیسیتم نرم افزاری و سخت افزاری این رشته در کشور ما  را به آینده آن امیدوار می کند.

۳۰ خرداد ۱۳۸۹ ۱۵:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.