قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قرقیزستان

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قرقیزستان
سی و ششمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 23 و 24 فروردین ماه با حضور 23 کشور در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب 5 مدال طلا و 3 مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، برای تیم ایران رحمان عموزاد در وزن 65 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن 70 کیلوگرم، محمد نخودی در وزن 79 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم، امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به مدال طلا، حسین ابوذری در وزن 74 کیلوگرم، هادی وفایی پور در وزن 86 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.
 
تیم ایران که در این دوره از رقابت ها به دلیل حضور برخی از کشتی گیران اصلی خود در مسابقات کسب سهمیه المپیک از جمله احمد محمدنژاد جوان، یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا و مصدومیت و آسیب دیدگی حسن یزدانی با ترکیبی از کشتی گیران جوان و عنوان دار به مصاف حریفان خود رفت، اما توانست با کسب نیمی از مدال های طلا، عنوان قهرمانی را از آن خود کند. این در حالی بود که تیم ایران سال گذشته تنها یک مدال طلا کسب کرده بود و در جایگاه تیمی سوم شده بود.
در رده بندی تیمی ایران با اقتدار و با 190 امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم های ژاپن با 130 امتیاز و قرقیزستان با 121 امتیاز دوم و سوم شدند.
۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.