برنامه احتمالی جایگزین برای افتتاحیه پاریس 2024

برنامه احتمالی جایگزین برای افتتاحیه پاریس 2024

آملی اوده کاسترا، وزیر ورزش و بازی‌های المپیک فرانسه، اطمینان داده است که مراسم افتتاحیه پاریس 2024 دارای یک طرح احتمالی دیگر خواهد بود و هرگونه "تهدید تروریستی" را در این مرحله رد کرده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید د گیمز، پس از حمله به یک سالن کنسرت در مسکو مورخ 22 مارس که منجر به کشته شدن 144 نفر گردید و گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت، دولت امانوئل ماکرون، رئیس جمهور ماکرون، سطح هشدار را به بالاترین سطح رسانده و آن را "وضعیت اضطراری تروریستی" خوانده است.
 آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش خطاب به کانال فرانس 2 گفت: "امروز هیچ تهدید تروریستی علیه بازی های المپیک و پارالمپیک وجود ندارد. ما در صورت لزوم به نظارت بر تهدید تروریستی ادامه خواهیم داد."
وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا برنامه اضطراری برای مراسم افتتاحیه رویداد المپیک که قرار است در 26 جولای برگزار شود، وجود دارد، مجدداً تاکید کرد که برگزاری مراسم در ساحل رودخانه سن و در مرکز پاریس "طرح اصلی" است. باید به این صلاحدید احترام بگذاریم نه اینکه درباره آن مباحثه کنیم؛ صحبت نکردن در مورد طرح احتمالی و جایگزین، به این معنا نیست که ما آن را برنامه ریزی نکرده ایم." برگزارکنندگان ایده انتقال مراسم افتتاحیه از رود سن را رد کرده اند، اما احتمال کاهش حجم آن را پیشنهاد کرده اند. به عنوان مثال، موضوع می تواند به این معنی باشد که فقط هنرمندان به جای ورزشکاران مجاز به سوار شدن بر قایق هستند.


۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.