پاریس 2024 برای میزبانی آماده است

پاریس 2024 برای میزبانی آماده است

پاریس 2024 مانند ورزشکارانی در سراسر جهان که برای بازی های المپیک آینده آماده می شوند، در تابستان امسال سخت تلاش می کند تا به اوج عملکرد خود برسد. با پالایش برنامه ریزی کمیته برگزاری و در اواسط تمرینات آمادگی نهایی، کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک مطلع است که همه چیز برای استقبال از جنبش المپیک در فرانسه در مسیر درست قراردارد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  کمیته بین المللی المپیک، در آخرین جلسه کمیسیون هماهنگی قبل از بازی ها بود که طی آن تأیید شد مراسم افتتاحیه بازی های المپیک پاریس 2024 در ساعت 19:30 به وقت محلی در 26 جولای آغاز خواهد شد. پس از پایان جلسات، رئیس کمیسیون هماهنگی، پیر-اولیویه بکرز-ویژانت، پیشرفت مثبت پاریس 2024 را منعکس کرد. وی گفت: "پاریس 2024 در مسیر ارائه چشم انداز بازی های استثنایی خود است. با حمایت مستمر ذینفعان، به طور باورنکردنی بر روی آنچه در پیش است و بر روی هدف نهایی ارائه بازی های خارق العاده، تاثیرگذار و پایدار متمرکز هستند".
 وی ادامه داد: "این چشم انداز با شروع حمل مشعل المپیک که کمتر از یک ماه دیگر آغاز می شود، تحقق خواهد یافت. همانطور که وارد مرحله نهایی می شویم، مراسم حمل به عنوان یک کاتالیزور عمل می کند و نقطه عطف کلیدی از فعالیت های عملیاتی برای کمیته برگزاری است، اما همچنان تعامل و هیجان را تقویت می کند، که با نزدیک شدن به بازی ها همچنان به رشد خود ادامه می دهد".در حالی که باورها بر این بود که هنوز کار مهمی وجود دارد، همه ذینفعان یک حس جمعی از عزم را برای ارائه یک تجربه واقعا فراموش نشدنی و متحول کننده المپیک و پارالمپیک در لحظه ای که جهان در آرزوی فرصتی برای گرد هم آمدن در موقعیتی الهام بخش و پر امید و شادی ابراز کردند.


۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.