تشکیل شورای آسویف پیش برگزاری مجمع عمومی

تشکیل شورای آسویف پیش برگزاری مجمع عمومی

 شورای انجمن فدراسیون‌های بین‌المللی المپیک تابستانی (آسویف) در لوزان، سوئیس، برای بحث در مورد موضوعات مختلف دستور کار چهل و هشتمین مجمع عمومی آتی در 8 آوریل 2024 تشکیل جلسه داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل ازآسویف، مجمع عمومی امسال رئیس جدید ASOIF را انتخاب خواهد کرد و دوره سوم و آخرین دوره ریاست فرانچسکو ریچی بیتی در 31 دسامبر 2024 به پایان می رسد.
 مطابق با اساسنامه ، هر عضو کامل می تواند یکی از اعضای هیئت اجرایی خود را برای این دوره معرفی کند. مجمع عمومی در طول اجلاس جهانی اسپرت آکورد SportAccord که از 7 تا 11 آوریل در بیرمنگام، بریتانیا برگزار می گردد، سازماندهی خواهد شد. در بیرمنگام، مجمع عمومی آسویف همچنین گزارش هایی را از سازمان دهندگان بازی های المپیک آینده استماع خواهد کرد. کمتر از چند ماه تا پاریس 2024 باقی مانده است و با توجه به نقش مهم فدراسیون های بین المللی در اجرای برنامه المپیک، تمرکز قابل توجهی بر آخرین آمادگی ها برای بازی های تابستان امسال خواهد بود. علاوه بر این، مجمع عمومی در مورد پیامدهای برنامه ورزشی LA28، نظیر حوزه های سهم درآمد فدراسیونهای بین المللی، سهمیه ورزشکاران، سیستم های انتخابی المپیک و بهینه سازی بازی ها گفتگو و تبادل نظر خواهد کرد.

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.