با هدف حضور در بازی های المپیک و مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس 2024: تکواندوکاران تست دادند

با هدف حضور در بازی های المپیک و مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس 2024: تکواندوکاران تست دادند

صبح امروز اعضای تیم ملی تکواندو آقایان و بانوان در دو گروه جداگانه در آزمون های آمادگی جسمانی و آزمون گازهای تنفسی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو با هدف حضور در بازی های المپیک، مسابقات کسب سهمیه المپیک و مسابقات قهرمانی آسیا در خانه تکواندو در حال پیگیری است.
مهران برخورداری که پیش از این در مسابقات گرند اسلم چین موفق به کسب سهمیه المپیک شده است، آرین سلیمی تکواندوکار آینده دار کشورمان که 25 اسفندماه عازم مسابقات کسب سهمیه المپیک (قاره ای) خواهد شد و همچنین ناهید کیانی دیگر تکواندوکار حاضر در بازی های المپیک، سه عضو تیم ملی تکواندو در آزمون‌های مذکور را تشکیل دادند.
این آزمون ها عبارت بودند از: آزمون گازهای تنفسی، تست وینگیت دست و پا، آزمون های قدرت پنجه و پرش ارتفاع و همچنین آزمون قدرت بالا تنه.
گفتنی است، آزمون های مذکور با آزمایش لاکتیک خون بلافاصله پس از تست و سه دقیقه پس از استراحت از سه عضو تیم ملی تکواندو همراه بود.
گفتنی است علاوه بر آرین سلیمی، مبینا نعمت زاده از اعضای تیم ملی تکواندو بانوان 25 اسفند عازم چین خواهد شد تا ضمن حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک، در صورت راهیابی به فینال این رقابت ها جواز حضور در پاریس 2024 را کسب کنند.
لازم به ذکر است هدایت تیم ملی تکواندو آقایان بر عهده مجید افلاکی به عنوان سرمربی و رضا ایمانزاده به عنوان مربی و استاد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است و هدایت بانوان در اردوهای آماده سازی را، مینو مداح و مهروز ساعی به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی بر عهده دارند.

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۶:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.