نمایندگان تنیس ایران به راند دوم تور جهانی مردان راه یافتند

نمایندگان تنیس ایران به راند دوم تور جهانی مردان راه یافتند

نمایندگان کشورمان موفق به حضور در راند دوم جدول اصلی تور جهانی شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، راند نخست جدول اصلی رقابت های تور جهانی تنیس مردان در زمین های تنیس المپیک‌ کیش برگزار شد و نمایندگان کشورمان در بخش انفرادی به مصاف حریفان خود رفتند.

در پایان راند نخست بازی ها سامیار الیاسی با نتیجه ۶-۳ ،۳-۶ و ۵-۷ از سد نماینده مالزی عبور کرد و در دیگر دیدار این مرحله حمید رضا نداف با نتیجه ۲ بر یک مقابل سینا مقیمی به برتری رسید تا ۲ نماینده کشورمان به همراه تنیسورهایی از کشورهای رومانی ، ایتالیا ، روسیه ، ونزوئلا ،بلغارستان ، لبنان ، صربستان ، مجارستان و آرژانتین به مرحله بعدی راه یافتند.
در بخش دونفره نیز تیم های سامیار الیاسی- علی یزدانی و زوج علی یزدانی – سینا مقیمی به مرحله یک چهارم نهایی بخش ذونفره صعود کردند.

بر این اساس با انجام ۱۲ مسابقه تکلیف تنیسورهای صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی انفرادی و نیمه نهایی دونفره مشخص می شود.

هفته سوم رقابت های ۱۵ هزار دلاری تور جهانی تنیس مردان از ۶ لغایت ۲۰ اسفند ماه با حضور نمایندگانی از کشورهای روسیه ، هند ، کانادا ، ایتالیا ، رومانی، بلغارستان ، اروگوئه ، اتریش ، چک ، آلمان ، لیتوانی ، فرانسه ، ونزوئلا ، ازبکستان ، پاکستان ، لبنان، مالزی، مجارستان ، مکزیک و ایران در زمین های تنیس المپیک کیش برگزار می شود.

سر‌داوری این مسابقات بر عهده سامان حسنی سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.