مدالهای پاریس 2024 فراتر از سمبل برتری

مدالهای پاریس 2024 فراتر از سمبل برتری

در پایان ماه جولای، بهترین ورزشکاران جهان در پاریس گرد هم می آیند تا کسانی که موفق می شوند خود را در بین نخبگان متمایز کنند، نمدال های طلا،نقره و برنز را به عنوان نماد برتری ورزشی را با افتخار بر روی سینه خود نشان می دهند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید د گیمز، به تازگی از مدال هایی که قلب بهترین ورزشکاران جهان را مزین می کند رونمایی گردید. این مدالها نشان دهنده اوج دستاوردهای ورزشی هستند. از دو مدال اعطا شده به برنده و نایب قهرمان (نقره و برنز، چون در آن زمان طلا وجود نداشت) در اولین بازی های مدرن آتن در سال 1896، تا سه مدال و پنج دیپلم که امروزه به عنوان نمادهای برتری ورزشی اعطا می شوند.
بازی‌های المپیک دارای وجه تمایز منحصربه‌فردی خواهند بود که بخشی از پاریس، فرانسه و اروپا را در مدال‌ها گنجانده است، زیرا برخی از مهمترین نمادها در هر مدال برنده شده توسط ورزشکاران تعبیه گردیده است. طراح فرانسوی Chaumet که شرکت مادرش LVMH قرارداد بزرگی با این سازمان امضا کرده است، وظیفه داشت عظمتی را که مقامات فرانسوی انتظار دارند در این بازیهای تابستانی به نمایش بگذارد. این جواهرساز نمادین قطعه ای از فولاد را از برج ایفل تعبیه کرد تا اهداف بزرگداشت فداکاری ورزشکاران و عظمت پاریس را که نماد نهایی آن، برج ایفل است، برآورده کند. بنا به درخواست کمیته برگزاری، مشهورترین خانه جواهرات فرانسه تکه ای از برج را ادغام کرده است تا شکوه و عظمت مدال را دوچندان نماید.


۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.