رونمایی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی از لوگوی جدید

رونمایی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی از لوگوی جدید

فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی لوگوی جدید خود را معرفی کرد. این رونمایی بر اساس تصمیمی است که در دوازدهمین مجمع عمومی انجمن در نوامبر 2023 به تصویب رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید د گیمز، هویت بصری جدید بیانیه چشم انداز جدید فدراسیون را تجسم و منعکس می کند. بیانیه مأموریت و ارزش هایی که هدف آن توسعه بیشتر نهضت ورزشی اسلامی، ایجاد رقابت و فرصت های عادلانه برای جوانان از هر دو جنسیت و ارتقای تعالی ورزش است.
 این به‌روزرسانی دیدگاه فدراسیون را برای دستیابی به همبستگی ورزشی، هدایت جوانان به مسیرهای ورزشی که ارزش‌های فدراسیون را منعکس می‌کند، و ارتقای درک و همکاری بین فرهنگ‌های مختلف در جهان را نشان می‌دهد. علاوه بر این، لوگوی جدید نشان دهنده یکپارچگی ورزشی است و بر پیام صلح مورد حمایت دین اسلام تاکید دارد.
فدراسیون متعهد است که این ارزش ها را از طریق ورزش به نمایش بگذارد. فدراسیون ورزشی همبستگی اسلامی، مقر آن در ریاض، عربستان سعودی است و به عنوان بدنه اصلی بازی های همبستگی اسلامی عمل می کند. هدف این سازمان بین المللی غیرانتفاعی، تقویت همکاری بین ملل اسلامی از طریق ورزش است.


۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.