تکذیب سرقت طرحهای امنیتی پاریس

تکذیب سرقت طرحهای امنیتی پاریس

شهرداری پاریس این موضوع را رد کرده است که کیف دزدیده شده از یکی از مهندسان آن در قطار پاریس حاوی برنامه های امنیتی برای بازی های المپیک بوده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از گاردین، بر اساس بیانیه رسمی منتشر شده توسط پاریس، شهرداری پایتخت فرانسه این احتمال را رد کرده که کیف به سرقت رفته حاوی طرح های امنیتی بوده است. در این بیانیه، گفته شده است که "بررسی های اولیه نشان داده که این کارمند هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با سازماندهی یا استقرار نیروهای امنیتی در جریان بازی های المپیک و پارالمپیک نداشته است." یک منبع پلیس که سه شنبه گذشته با خبرگزاری فرانسه صحبت کرد، اعلام نمود که یک درایو USB حاوی طرح هایی برای پلیس شهرداری پاریس در جریان بازی ها با دزدیده شدن کیف یکی از کارکنان شهرداری در قطار گم شد.
 کارمند شهرداری پاریس روز دوشنبه 26 فوریه پس از اینکه متوجه دزدیده شدن کیفش شد، این موضوع را هنگامی که به تازگی از Gare du Nord در پاریس (منطقه 10) سوار قطاری به مقصد Creil (Oise) شده بود، گزارش کرد.
 بر اساس گزارش ها، کارمند کیسه را روی یک قفسه چمدان بالای صندلی گذاشته و غروب دوشنبه در ایستگاه شلوغ Gare du Nord متوجه گم شدن آن شده است. شهرداری تأیید کرد که گزارش سرقت در پلیس ثبت شده است، اما اعلام کرد که اقلام گمشده حاوی «یادداشت‌های شخصی مربوط به کار او در پشتیبانی فناوری اطلاعات اداره راه و ترابری» است، بنابراین احتمال وجود اطلاعات حساس را رد می‌کند. در مورد برنامه های امنیتی برای بازی های المپیک به طور مشابه، دفتر دادستانی پاریس نیز اعلام کرد که درایو USB  فقط حاوی یادداشت هایی در مورد ترافیک جاده ای در پاریس در طول بازی های المپیک بود و هیچ اطلاعات امنیتی حساسی نداشته است.


۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.