حضور رئیس فدراسیون بوکس در اردوی تیم ملی؛ حسینی: در کنار هم به اهدافمان می‌رسیم

حضور رئیس فدراسیون بوکس در اردوی تیم ملی؛ حسینی: در کنار هم به اهدافمان می‌رسیم

رئیس فدراسیون بوکس با حضور در تمرین تیم ملی بزرگسالان، برای ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات مهم پیش‌رو، آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بوکس؛ «سیدروح‌الله حسینی» رئیس فدراسیون بوکس،با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب و سالن حاج‌احمد ناطق‌نوری، تمرینات تیم ملی بزرگسالان را از نزدیک زیر نظر گرفت.

رئیس فدراسیون بوکس در جمع اردونشینان و اعضای کادر فنی، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان، برای بوکسورهای کشورمان در مسابقات مهم پیش‌رو به خصوص پیکارهای جهانی ایتالیا که حکم گزینشی المپیک پاریس را دارد، آرزوی موفقیت کرد.

سیدروح‌الله حسینی در جمع ملی‌پوشان بوکس، گفت: در این مدت تمام تلاش ما این بود که بتوانیم شرایط خوبی را برای تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف فراهم کنیم. برگزاری مسابقات کشوری، انتخابی‌ها، اردوهای مختلف و منظم و حضور در پیکارهای متعدد بین‌المللی از جمله این برنامه‌هاست که خوشبختانه اجرایی شده و این روند ادامه خواهد داشت.

رئیس فدراسیون بوکس بیان کرد: همچنان تلاش‌های ما ادامه خواهد داشت تا شرایط را ایده‌آل‌تر کنیم و از شما اردونشینان می‌خواهم تا تمام تمرکز خود را به مسابقات معطوف کنید. اکنون فونتانا که یکی از مطرح‌ترین مربیان بوکس جهان است، هدایت تیم ملی را برعهده دارد و در کنار او، فونتس و مربیان خوب داخلی نیز هستند و تلاش تمامی اعضای کادر فنی و مسئولان فدراسیون، این است که شما به موفقیت دست یابید.

وی بیان کرد: ورزش قهرمانی، فراز و فرودهای زیادی دارد. شما با قدرت روی رینگ حاضر شوید و هیچ وقت ناامید نشوید. مسیر موفقیت در بوکس سخت است اما ایرانی‌ها همواره در روزهای سخت، کارهای بزرگی انجام داده‌اند. مطمئن باشید در کنار هم به اهدافمان دست پیدا می‌کنیم.

همچنین فونتانا، اعضای کادر فنی و چندتن از ملی‌پوشان نیز به ارائه نظرات خود پرداختند.

۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.