دیویس کاپ کمتر از ۱۶ سال – سریلانکا ؛نوجوانان ایرانی مقابل نپال به پیروزی رسیدند

دیویس کاپ کمتر از ۱۶ سال – سریلانکا ؛نوجوانان ایرانی مقابل نپال به پیروزی رسیدند

تیم ملی ایران مسابقات تنیس دیویس کاپ کمتر از ۱۶ سال را با پیروزی آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های تنیس کمتر از ۱۶ سال در سریلانکا برگزار شد و تیم‌ ملی تنیس ایران در اولین دیدار خود به مصاف نپال رفت.

در اولین دیدار بخش انفرادی سام عطاران با نتیجه ۰-۶ و ۰-۶ مقابل حریف خود به پیروزی رسید و در دومین بازی انفرادی آیریک عابدین زاده با نتیجه ۱-۶ و‌۱-۶ دیگر تنیسور نپالی را از پیش رو برداشت .

همچنین در بخش دونفره نیز تیم ایران با ترکیب آیریک عابدین زاده و مهراد منصوری به مصاف حریف خود رفت‌ و در نهایت با انصراف بازیکن حریف به دلیل مصدومیت این بازی نیز با نتیجه ۳ بر صفر به پایان رسید.

بر این اساس پس از انجام مراسم قرعه کشی تیم های اردن ، ایران ، لبنان و‌ سنگاپور به عنوان سید های یک تا چهار معرفی شدند و نمایندگان کشورمان با تیم های سوریه و نپال هم گروه شدند و در پایان مرحله گروهی یک تیم به مرحله بعدی راه پیدا می کنند.

در این دوره از رقابت ها تیم های ایران ، بحرین ، بوتان ، کامبوج ، گوام ، عراق ، اردن ،قرقیزستان ،لائوس ، لبنان ، ماکائو ، مالدیو ، مغولستان ، میانمار ،نپال ،جزایر پاسفیک ،پاکستان ، عربستان سعودی ، سنگاپور ، سریلانکا ، سوریه ، ترکمنستان و یمن حضور دارند.

آیریک عابدین زاده ، سام عطاران و مهراد منصوری به عنوان بازیکن و محمد مهذب نیا به عنوان مربی در این دوره از مسابقات حضور دارند.

رقابت های تنیس دیویس کاپ کمتر از ۱۶ سال از ۳۰ بهمن لغایت ۶ اسفند ماه در سریلانکا برگزار می شود.

۱ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.