ملی پوشان تیراندازی و تکواندو در معاینات پایش سلامت آکادمی ملی المپیک

ملی پوشان تیراندازی و تکواندو در معاینات پایش سلامت آکادمی ملی المپیک

روز گذشته اعضای تیم های ملی تیراندازی و تکواندو در دو بخش آقایان و بانوان که موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس 2024 شده اند در معاینات پایش سلامت آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته منلی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، ناهید کیانی که برای نخستین بار از طریق سیستم رنکینگ، در تکواندو بانوان کسب سهمیه المپیک کرده است به همراه مهران برخورداری دیگر تکواندوکاری که در پایان مسابقات گرند اسلم ووشی چین ضمن کسب مدال طلا موفق به این مهم شده است تکواندوکاران حاضر در این معاینات را تشکیل دادند.
همچنین هانیه رستمیان در ماده تپانچه ۲۵ متر، شرمینه چهل امیرانی در تفنگ بادی و محمد بیرانوند نوجوان ۱۵ساله کشورمان در اهداف پروازی، سه عضو تیم ملی تیراندازی که موفق به کسب سهمیه حضور در المپیک پاریس شده اند از دیگر ملی پوشانی بودند که روز گذشته در معاینات مذکور شرکت کردند.     
گفتنی است ملی پوشان تیم ملی تیراندازی و تکواندو علاوه بر معاینات عمومی، تحت ارزیابی‌های کامل سیستم اسکلتی_عضلانی و همچنین سلامت قلب و عروق شامل الکتروکاردیوگرافی، اکو کاردیوگرافی و تست تحریکی قلبی قرار گرفتند.
تست سلامت دهان و دندان (هم به صورت بالینی و هم رادیولوژیک)، بینایی سنجی، مشاوره های روانشناسی و مشاوره های تغذیه ورزشی از دیگر خدماتی بود که اعضای این دو تیم با حضور در مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک در آن حضور یافتند.

۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ۰۸:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.