مسابقات فوتبال الکترونیک جام ملت‌های آسیا2023؛ صدرنشینی تیم ایران با پیروزی برابر امارات رقم خورد

مسابقات فوتبال الکترونیک جام ملت‌های آسیا2023؛ صدرنشینی تیم ایران با پیروزی برابر امارات رقم خورد
تیم فوتبال الکترونیک ایران پس از صعود به عنوان صدرنشین گروه C رقابت‌های جام ملت های آسیا، در مرحله یک هشتم نهایی با تیم سوم گروه B، یعنی سوریه امروز( 15 بهمن) دیدار می کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در آخرین روز از برگزاری مرحله گروهی مسابقات فوتبال الکترونیک جام ملت های آسیا 2023، تیم کشورمان توانست با غلبه بر امارات به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کند. تیم کشورمان در بازی اول با ترکیب، حسن پاجانی و مهدی عزتی مقابل امارات به میدان رفت که در نهایت موفق شد با نتیجه پرگل 8 بر 1 به پیروزی برسد. در بازی دوم، حسن پاجانی جای خود را به حسام کرمی داد. در این بازی نیز تیم ایران توانست با نتیجه 3 برصفر به پیروزی دست یابد و با کسب 12 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها صعود کند. این مسابقات را می‌توان به عنوان یکی از رویدادهای مهم در حوزه ورزش الکترونیک در آسیا قلمداد کرد.
گفتنی است: هنگ کنگ دیگر حریف تیم فوتبال الکترونیک کشورمان باوجود حضور در سالن مسابقات بدلیل اعتراض به نوع نرم افزار بازی از ادامه مسابقات انصراف داد و 3 بر 0 نتیجه را به نفع حریفانش واگذار کرد.
لازم به ذکر است؛ با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، برای نخستین بار، مسابقات فوتبال الکترونیک در رشته eFootball 2024، ورژن اختصاصی تیم‌های ملی، از 10 لغایت 16 بهمن‌ماه، همزمان با مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا، به میزبانی قطر آغاز شد. 
بر اساس تقویم اعلامی توسط خبرگزاری رسمی جام ملت‌های آسیا، 20 تیم از 24 تیم فوتبال حاضر در جام ملت های آسیا ، مجوز حضور در مسابقات فوتبال الکترونیک جام ملت‌های آسیا را کسب کردند و طبق همان جدول قرعه کشی تیم های فوتبال جام ملت‌های آسیا تیم های فوتبال الکترونیک به مصاف حریفان خود رفتند.
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.