تیم دیویس کاپ ایران در سریلانکا به مصاف تیم دیویس کاپ استونی می رود

تیم دیویس کاپ ایران در سریلانکا به مصاف تیم دیویس کاپ استونی می رود

پس از رای دادگاه مستقل ورزش و توافق صورت گرفته مبنی بر برگزاری دیدار تیم های ایران و استونی در مرحله پلی آف گروه ۲ جهانی ، کشور سریلانکا به عنوان میزبان معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، پس از رای دادگاه مستقل ورزش در خصوص برگزاری مسابقه ایران و استونی در مرحله پلی‌آف گروه ۲ جهانی در کشوری ثالث، فدراسیون تنیس کشورمان با اعلام نارضایتی خود از این اتفاق کشور پاکستان را به عنوان میزبان معرفی کرد اما فدراسیون جهانی پس از مذاکرات شفاهی خواستار تغییر این میزبانی شد. پس از آن فدراسیون جهانی با قبول شروط ایران ، سریلانکا را به عنوان دومین پیشنهاد فدراسیون تنیس ایران معرفی شده بود مورد قبول دانست.

با این شرایط فدراسیون تنیس ایران تاریخ های ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه سال جاری را به عنوان زمان برگزاری مسابقات اعلام کرد که مورد تائید فدراسیون جهانی است تا تنیسورهای کشورمان پیش از رقابت با استونی از ۶ الی ۲۰ اسفندماه در مسابقات تور جهانی تنیس مردان که در زمین های تنیس المپیک کیش برگزار می شود شرکت کنند و بلافاصله راهی سریلانکا شوند.

همچنین کمیته تیم های ملی نیز طی چند روز آینده تشکیل جلسه می دهد تا در خصوص برنامه های تیم ملی در زمان بندی جدید تصمیم گیری کند

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.