تمدید مهلت ثبت نام حضور در چهارمین سمینار بین‌المللی پیشگیری از آسیب‌های ورزشی و بیماری‌ها

تمدید مهلت ثبت نام حضور در چهارمین سمینار بین‌المللی پیشگیری از آسیب‌های ورزشی و بیماری‌ها

مهلت ثبت نام حضور در چهارمین سمینار بین‌المللی پیشگیری از آسیب‌های ورزشی و بیماری‌ها تا پایان روز جمعه 13 بهمن ماه 1402 تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، با عنایت به استقبال خوب علاقمندان به حضور در چهارمین سمینار بین‌المللی پیشگیری از آسیب‌های ورزشی و بیماری‌ها و انجام هماهنگی های لازم توسط متولیان برگزاری این سمینار، آخرین مهلت ثبت نام حضور در سمینار مذکور که به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد، تا پایان روز جمعه 13 بهمن ماه تمدید شد.
شایان ذکر است دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری چهارمین سمینار بین‌المللی پیشگیری از آسیب‌های ورزشی و بیماری‌ها (با حضور سخنرانان برجسته ملی و بین المللی این حوزه) در تاریخ 17 بهمن ماه 1402 نموده است.
مهمترین سرفصل های آموزشی این سمینار عبارتند از: مرگ ناگهانی قلبی، پیشگیری از آسیب های فوتبال، چگونگی پیشگیری از آسیب در بانوان فوتبالیست دورتموند، بازگشت به ورزش، تغذیه و آسیب های ورزشی و رویکردهای روانشناختی در آسیب های ورزشی.
گفتنی است سخنرانان داخلی و خارجی این سمینار که با هدف ارتقاء دانش مربیان، ورزشکاران، سرپرستان، علاقه‌مندان بخش درمان و محققان حوزه علوم ورزشی (دانشجویان تحصیلات تکمیلی) برگزار می شود عبارتند از: دکتر ماریو بیزینی فیزیوتراپ کلینیک زوریخ سوئیس و از اعضای مرکز F-MARC فیفا، دکتر توماس جینتنر
از دانشگاه دورتموند آلمان و دکتر کستاس اپامینونتیدیس فیزیوتراپیست مرکز Aspetar قطر سخنرانان خارجی و دکتر مهدی انوری مسئول دپارتمان قلب و ورزش آکادمی، دکتر سیدمحمد کاظم واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی و دکتر رضا کردی استاد فیزیولوژی ورزش دانشگاه تهران به عنوان سخنرانان داخلی.
متقاضیان حضور در چهارمین سمینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی و بیماری ها جهت ثبت نام (تا پایان روز جمعه 13 بهمن ماه) به لینک زیر مراجعه کنند:
https://academy.olympic.ir/fa/registration


۹ بهمن ۱۴۰۲ ۰۹:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.