آغاز برگزاری سلسله نشست های تخصصی ماهانه صلح و ورزش

آغاز برگزاری سلسله نشست های تخصصی ماهانه صلح و ورزش
نخستین نشست تخصصی ماهانه صلح و ورزش به میزبانی کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک و دانشگاه پیام نور شهریار با حضور اعضای کمیسیون و علاقمندان به این مبحث بصورت مجازی برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نخستین نشست از سلسله نشست های تخصصی ماهانه صلح و ورزش با موضوع معرفی پدیده صلح و ورزش از ابعاد مختلف در تاریخ شنبه 7 بهمن  بصورت وبینار برگزار شد.
 
دکتر حمید قاسمی رئیس کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک در این خصوص اظهار کرد: با توجه به دلیل وجودی و ماموریت کمیسیون صلح و ورزش ، این کمیسیون علاوه بر نشست های رسمی که با حضور اعضاء برگزار می کند به تازگی اقدام به برگزاری نشست‌های تخصصی صلح و ورزش ویژه عموم و بصورت ماهانه کرده است تا علاقمندان با پدیده و ابعاد مختلف صلح و ورزش از قبیل ارتباطات، دیپلماسی، جامعه شناختی، روان شناسی و دینی بیشتر آشنا شوند.
وی افزود: بمنظور اینکه افراد بیشتری بتوانند با مفاهیم صلح و ورزش آشنا شوند این نشست های بصورت مجازی برگزار می شود و علاوه بر آن ضبط شده و در آپارات و یوتیوب بارگذاری می شود.
 
دکتر قاسمی ادامه داد: در نخستین نشست تخصصی ماهانه صلح و ورزش علاوه بر معرفی اعضای کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی و بین المللی المپیک، مباحثی همچون تعاریف پایه از مفاهیم بنیادی در کمیسیون صلح و ورزش، اهداف و وظایف کمیسیون، ابعاد مفهوم صلح با تاکید بر زندگی مسالمت آمیز و مبانی نظری توسعه صلح از طریق ورزش مطرح شد.

 

 

برای مشاهده نخستین نشست تخصصی ماهانه صلح و ورزش روی لینک کلیک کنید؛ https://aparat.com/v/sSQr5

۹ بهمن ۱۴۰۲ ۰۹:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.