تاکید رئیس جمهور فرانسه بر برگزاری موفق بازیهای المپیک پاریس 2024

تاکید رئیس جمهور فرانسه بر برگزاری موفق بازیهای المپیک پاریس 2024

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه هفته گذشته ضمن بازدید از موسسه ملی ورزش و عملکرد اعلام کرد که موفقیت در بازی‌های المپیک "در دسترس ما" است. وی با وجود چالش‌های "قابل توجه" در بخشهای امنیت و حمل و نقل در خصوص برگزاری بازیهای المپیک ابراز اطمینان کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  رویترز، مکرون در جریان سفر خود ابتدا به روی تشک های جودو رفت تا با اعضای تیم جودوی فرانسه دیدار کند و به آنها گفت که "در این سال المپیکی روی آنها حساب می کند".او خطاب به 10 جودوکار منتخب برای مسابقات برتر گفت: "من نه تنها برای کسب مدال، بلکه برای الهام بخشیدن به جوانان روی شما حساب می کنم. تمام تلاش خود را انجام دهید.
" مکرون در صحبت با هزار مهمان از جمله حدود 500 ورزشکار گفت که کشور برای "فرصت منحصر به فرد" میزبانی بازی های المپیک آماده است و برای ورزشکاران "سالی پر از نتایج و مدال" آرزو کرد.
وی افزود: "هدف ما برای قرار گرفتن در بین پنج تیم برتر بازی‌های المپیک بیش از هر زمان دیگری قابل دستیابی است و این نشان می‌دهد که فرانسه می‌تواند بهترین بازی‌های خود را از سال 1900 داشته باشد. من نمی‌خواهم فشار زیادی وارد کنم، اما فشار سالم است".

۷ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.