مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان؛ پینگ پنگ بازان ایران از راهیابی به مراحل پایانی بازماندند

نمایندگان کشورمان در مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان جهان از راهیابی به مراحل پایانی این رقابت‌ها بازماندند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک، در ادامه پانزدهمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی پیشکسوتان جهان نمایندگان کشورمان در این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند اما نتوانستند به مراحل پایانی این رقابت‌ها صعود کنند.
در رده سنی 40 تا 49 سال، حسینعلی لیاقی در دور نخست مرحله حذفی با شکست 3 بر یک برابر پینگ‌پنگ‌باز فنلاندی از دور مسابقات کنار رفت.
در رده سنی 60 تا 64 سال که 241 ورزشکار جهان در این رده سنی شرکت کردند، سیدعلی اصغر عاصی دیگر پینگ‌پنگ‌باز کشورمان با پس از پیروزی 3 بر صفر برابر حریفی از چین و برتری 3 بر یک برابر حریف آلمانی، در دیدار سوم مقابل پینگ‌پنگ‌باز سوئیسی با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد و از صعود به جمع 16 پینگ‌پنگ‌باز برتر این مسابقات بازماند.
محمدعلی جعفری پیشکسوت تنیس روی میز ایران در رده سنی 65 تا 69 سال هم پس از پیروزی 3 بر صفر برابر حریفی از چین، برابر پینگ‌پنگ‌باز آلمانی با نتیجه نزدیک 3 بر 2 شکست خورد تا نتواند به جمع 16 پینگ‌پنگ‌باز برتر این مسابقات صعود کند. حریف آلمانی جعفری در حال حاضر به مرحله نیمه نهایی  راه یافته است.
در بخش بانوان و در رده سنی در رده سنی 50 تا 59 سال که مسابقات آن با حضور 176 شرکت کننده برگزار شد، سیده فاطمه میرزایی پس از آنکه هفته گذشته با پیروزی مقابل حریفان چینی و ژاپنی موفق شد به مرحله دوم این رقابت ها راه یابد، در این مرحله با شکست 3 بر صفر برابر حریف آمریکایی‌‌اش از راهیابی به مراحل پایانی این مسابقات بازماند.
۲۲ خرداد ۱۳۸۹ ۱۴:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.