پیام توماس باخ به مناسبت آغاز سال میلادی 2024

پیام توماس باخ به مناسبت آغاز سال میلادی 2024

توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک بمناسبت آغاز سال میلادی 2024 طی یک پیام به جنبش المپیک سال جدید میلادی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت IOC، در متن پیام باخ آمده است:

" دوستان عزیز المپیکی
در آغاز این سال المپیک بسیار خاص، چیزهای زیادی برای قدردانی وجود دارد و باید منتظر آنها بود.

شروع سالجاری المپیکی، بازی‌های المپیک زمستانی جوانان Gangwon 2024 خواهد بود. با تکیه بر میراث بزرگ بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018، نسل جدیدی از ورزشکاران را در گانگوون جشن خواهیم گرفت – شعار با هم رشد کنیم و برای همیشه میدرخشیم Growing Together & Shining Forever

با توجه به اینکه چند ماه دیگر به بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 باقی مانده است، ورزشکاران، هواداران، کل جامعه المپیک - همه ما - مشتاقانه منتظر دوره جدیدی از بازی های المپیک هستیم: جوان تر، فراگیرتر، شهری تر، پایدارتر، اولین بازی های المپیک با برابری جنسیتی کامل، اولین بازی های المپیکی که از ابتدا تا انتها با دستور کار المپیک همسو شد.
این مهم الهام بخش است که همه در جنبش؛ عصر جدید بازی های المپیک را به واقعیت تبدیل کنند. بنابراین، می‌توانیم با اعتماد به نفس بالایی به بازی‌های المپیک پاریس 2024 به عنوان نماد وحدت و صلح جهانی بنگریم. انتظارات ما از این بازی های المپیک با میلیاردها نفر مشترک است. در این دوران سختی که ما در آن به سر می بریم، مردم در همه جا از این همه تضاد، خصومت، نفرتی که در هر زمینه ای از زندگی خود با آن روبه رو می شوند خسته و بیزار شده اند".
رئیس IOC با تکیه بر وحدت بخش بودن بازیهای المپیک پیش رو، افزود: " از این حمایت قدرتمند جهانی بسیار سپاسگزاریم. در عین حال، تمام انتظارات بزرگ از پاریس به معنای مسئولیت بزرگی برای همه ماست – مسئولیت برآورده کردن این انتظارات. تنها زمانی می توانیم به این مهم دست یابیم که در جنبش المپیک در کنار یکدیگر باشیم. بنابراین، باید در برابر تلاش‌ها برای قطعه قطعه کردن ورزش جهان بر اساس خطوط سیاسی ایستادگی کنیم – و می بایست برای قدرت وحدت‌بخش ورزش با هم بایستیم".  وی در خاتمه سخنانش ادامه داد: "با این روحیه المپیکی، بهترین ها را برای شما در سال المپیک 2024 آرزو می کنم و مشتاقانه منتظر دیدار شما به زودی در پاریس برای جشن فراموش نشدنی شادی ورزش، برای جشن انسانیت مشترکمان هستم".

۱۱ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.