برگزاری دهمین نشست کمیسیون آموزش کمیته ملی المپیک

برگزاری دهمین نشست کمیسیون آموزش کمیته ملی المپیک
دهمین نشست کمیسیون آموزش کمیته ملی المپیک یکشنبه ۵ آذر ماه در محل سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، موضوع این نشست بحث و تبادل نظر پیرامون نظام نامه آموزش کمیته ملی المپیک بود که ابتدا دکتر گودرزی، رئیس کمیسیون آموزش در تلاش بر تسریع انتقال بسته آموزشی مصوب این کمیسیون ( ماتریس آموزش و نظامنامه آموزش) تأکید داشت و از برنامه ریزی برای برگزاری جلسات با رؤسای سایر کمیسیون ها درخصوص مسائل آموزشی و بهره مندی از متخصصان آنها در تدوین شناسنامه های آموزشی خبر داد.
در ادامه دکتر صدر، رئیس آکادمی ضمن اعلام نیاز آکادمی به نظام نامه های آموزشی و پژوهشی، گزارشی از نظام نامه های تدوین شده برای بهره‌برداری بهینه از اماکن و امکانات آکادمی ارائه دادند. سپس دکتر محمدی فرایند تدوین نظام نامه و بخش های مختلف آن را تشریح کردند. در ادامه، محتوای نظام نامه آموزش کمیته مورد نقد و بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت و مقرر شد موارد جامع تر داخل نظام نامه باقی مانده و جزئیات از داخل نظام نامه خارج شده و در قالب دستورالعمل ها و شیوه نامه های اجرایی پیوست شود.
 
همچنین دکتر عبدالحمید احمدی رئیس کمیسیون ورزش و رسانه به عنوان مدعو ویژه، نیازمندی های آموزشی کمیسیون ورزش و رسانه را اعلام کرد و تجربیات ارزشمند خود را در تدوین نظام نامه فرهنگی ورزش کشور بیان کرد. مقرر شد در جلسه آینده، ضمن بررسی مجدد نسخه نهایی نظام نامه، ساز و کارهای اعتباربخشی به گواهینامه های صادره از کمیته ملی المپیک مورد بحث و بررسی قرار گیرد. 
در این نشست، دکتر محمود گودرزی، رئیس کمیسیون، دکتر عبدالحمید احمدی، رئیس کمیسیون ورزش و رسانه، دکتر فرهاد صدر، رئیس آکادمی ملی المپیک، محمدرضا اویسی، معاون آموزشی و پژوهشی آکادمی، دکتر بهمن طیبی، دکتر رحمان سوری، دکتر حبیب هنری، دکتر حسن غرایاق زندی، دکتر رضا نیکبخش، یوسف بهتری و جاسم امیری و دکتر فریبا محمدی، دبیر کمیسیون حضور داشتند.
۷ آذر ۱۴۰۲ ۰۹:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.