با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک برگزار شد؛ مراسم اختتامیه لیگ‌های دوچرخه‌سواری

با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک برگزار شد؛ مراسم اختتامیه لیگ‌های دوچرخه‌سواری
مراسم اختتامیه لیگ‌های دوچرخه‌سواری با حضور دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل و دکتر مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک و مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری برخی از مدیران و مسئولان ورزشی و مدیران، مربیان و ورزشکاران تیم های باشگاهی شرکت کننده لیگ در محل هتل المپیک برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر سیدمناف هاشمی در این مراسم گفت : هر چند آقای اسدی دوران کوتاهی است که در فدراسیون دوچرخه سواری حضور دارد اما اتفاقات خوبی رقم زده است؛ وی در این فدراسیون با چالش‌های بسیار جدی مواجه بود اما با حمایت خانواده دوچرخه‌سواری توانست برنامه‌های خودش را خوب پیش ببرد و نتیجه خوبی هم گرفت.
 
دکتر هاشمی افزود : دوچرخه سواری در هانگژو با کمترین انتظار نتیجه ای خوب گرفت، کارنامه رشته دوچرخه‌سواری خوب بود هر چند در رنکینگ ایران تاثیر نداشت، اما تاریخ سازی آن ارزشمند بود. برخی کیفی سازی کمیته ملی المپیک را زیر سوال بودند، اما دوچرخه‌سواری با دو نماینده شرکت کرد که یکی برنز گرفت و دومین ورزشکار هم چهارم شد که اگر رتبه لبیب را یک برنز حساب کنیم، این نتیجه برای آینده می‌تواند امید بخش باشد.
 
او با اشاره به مشکلات انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: رئیس کنفدراسیون آسیا به من اعلام کرد، به اندازه همه فدراسیون‌ها از ایران ایمیل می‌آید و همدیگر را تخریب می‌کنند. واقعا علت چه چیزی است. یک نفر براساس رای مجمع، انتخاب شده است و باید به او کمک کنند و دوستان به این مسائل دامن نزنند.
در پایان دکتر هاشمی در مورد المپیک پاریس تصریح کرد: تاکنون پنج جلسه برای المپیک پاریس برگزار کردیم که سه جلسه آن با وزیر و رئیس کمیته ملی المپیک برای رشته‌های تکواندو، کشتی و وزنه برداری و همچنین دو جلسه جداگانه با رئیس کمیته ملی المپیک و سایر مسئولان مرتبط کمیته از جمله کمیسیون‌ها برگزار کردیم. کمیسیون اقتصادی ما بدنبال بازاریابی و تامین منابع برای ماست به هرحال باید یک کار همه جانبه و کاملی باشد و به طورحتم می‌توانیم اتفاقات بزرگی در پاریس رقم بزنیم.
۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۸:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.