رئیس فدراسیون تکواندو:نمی توان قهرمان جهان را با شیر یا خط انتخاب کرد

رئیس فدراسیون تکواندو:نمی توان قهرمان جهان را با شیر یا خط انتخاب کرد
کاهش اوزان مسابقات قهرمانی جهان از 5 وزن به 4 وزن باعث می شود در صورت تساوی دو تیم، برنده مسابقه بصورت شانسی و به قول معروف شیریا خطی انتخاب شود که این امر چندان درست نیست.
سید محمد پولادگر ،رئیس فدراسیون تکواندو ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:این نحوه برگزاری مسابقات آنهم در سطح جهانی مطلوب نیست باید قهرمان یک بازی در میدان مسابقه و بر اساس توانمندی فنی انتخاب شود نه بر اساس تصمیم داوران و با انداختن سکه .
وی ادامه داد:به هر حال اردوی تیم ملی تکواندو بعد از قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز شده و کادر فنی برای حضور در جهانی چین نمی خواهد حتی یک روز را از دست بدهد بخصوص که با این قوانین جدید برای مشخص شدن تیم برنده باید خیلی حواسمان جمع باشد.
پولادگر در خصوص انتخاب مربی خارجی برای تیم ملی بانوان تصریح کرد:فعلا چنین قصدی نداریم و تیم ملی بانوان زیر نظر کادر فنی سابق همچنان به تمرینات خود ادامه می دهد تا در جهانی چین به مصاف رقبای خود بروند.
رئیس فدراسیون تکواندو در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضرتیم های ملی دانشجویان و ارتش خود را برای مسابقات جهانی آماده می کنند و بعد از پایان رقابتهای جهانی چین ،تمرکز تیم ملی بزرگسالان بر روی آماده سازی نفرات خود برای حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیاییگوانگژو خواهد بود چرا که کسب نتایج مطلوب در گوانگژو برای کاروان ورزشی کشور خیلی اهمیت دارد و به همین تمام تلاشمان را در این زمینه خواهیم کرد.
۲۰ خرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.