نشست کمیسیون پزشکی با حضور نواب رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد

نشست کمیسیون پزشکی با حضور نواب رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد
در نخستین نشست کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک بازبینی آیین نامه کمیسیون و تقویم کمیسیون، برگزاری سمینارهای بین المللی، استفاده از امکانات آکادمی ملی المپیک و برنامه ریزی آموزشی و پژوهشی منطبق بر نیازسنجی فدراسیون های ورزشی به تصویب رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،   در این نشست که دکتر مهین فرهادی زاد و  دکتر غلامرضا نوروزی نواب رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر لاله حاکمی، دکتر علیرضا بصام پور، دکتر سید شمس الدین تقوی، دکتر سید اشکان اردیبهشت، دکتر فرشاد غزالیان و دکتر امین رفیعی پور حضور داشتند، ابتدا دکتر فرهادی زاد در خصوص نحوه فعالیت کمیسیون های کمیته ملی المپیک مباحثی را مطرح کرد و نقش و جایگاه مقوله پزشکی و کمیسیون پزشکی را در ورزش قهرمانی بیان نمود.
در ادامه دکتر نوروزی، رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک در خصوص انتخاب اعضای کمیسیون که در زمینه های تخصصی مرتبط صورت گرفته است توضیحاتی را ارائه کرد و دلیل تاخیر در برگزاری این جلسه را پروسه آماده سازی کاروان اعزامی ورزش کشور به بازی های آسیایی هانگژو و همچنین بررسی های کارشناسی در خصوص انتخاب اعضای کمیسیون اعلام نمود.
در این خصوص مقرر شد جهت انتخاب دیگر اعضاء از متخصصین پزشکی ورزشی در بانوان و همچنین متخصصین تغذیه ورزشی پس از بررسی، تصمیم لازم اتخاذ شود.
 در ادامه اعضاء کمیسیون به بیان نقطه نظرات کارشناسی خود پرداختند و در نهایت مقرر شد در زمینه توسعه فعالیت های آموزشی برگزاری سمینارهای بین المللی با حمایت IOC به منظور دانش افزایی کادرپزشکی  و کادر حمایتی ورزشکاران ملی صورت گیرد.
همچنین مقرر شد یک طرح پژوهشی با استفاده از داده هایی مبتنی بر بازی های المپیک توکیو و همچنین بازی های آسیایی هانگژو اجرا شود.
 
۲۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.