نخستین نشست ستاد بازی های المپیک پاریس برگزار شد

نخستین نشست ستاد بازی های المپیک پاریس برگزار شد
نخستین نشست ستاد بازی های المپیک پاریس در کمیته ملی المپیک به ریاست محمود خسروی وفا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، هر یک از مدعوین در این نشست ضمن بیان موضوعات مورد پیگیری حوزه کاری خود، به جزئیاتی از امور تدارکات و پشتیبانی، بین الملل، مرکز نظارت، سنجش، پزشکی، روانشناسی، بودجه و مالی، فرهنگی، رسانه، بانوان، تشریفات و آکادمی پرداختند.
در پایان، رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به بازی های آسیایی هانگژو اظهار کرد: معدل کار ستاد و نتایج ورزشکاران در هانگژو خوب بود. برای المپیک پاریس، شرایط هم در نحوه کار ستاد و هم پیش بینی نتایج ورزشکاران کاملا متفاوت است. فرصت 8 ماهه تا بازیها هم بسیار محدود است. حضور در المپیک پاریس یک فرصت برای ورزش کشور است که امیدواریم با اقداماتی که مجموعه کمیته ملی المپیک، فدراسیون ها و وزارت ورزش در دستور کار قرار می دهیم، بتوانیم حضور شایسته ای داشته باشیم.
در این نشست علاوه برسید مناف هاشمی (دبیرکل) ومهین فرهادی زاد (نایب رئیس بانوان)، مشاوران و مدیران کمیته ملی المپیک اعم از سید نصراله سجادی،فرهاد صدر،سیدشمس الدین تقوی، فرید فتاحیان، محمود عبدالهی، محمد کاظمی، محسن بیرانوند، حمیدرضا سلامی، سیداحمد بابایی، محمد تابع، اقبال عالی پور، غلامحسین شعبانی و فرهاد طلوع کیان حضور داشتند.
 
۱۵ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.