نوآوری در ارائه تجربه سینمایی در پاریس 2024

نوآوری در ارائه تجربه سینمایی در پاریس 2024

بازیهای پاریس 2024 چیزهای زیادی را در بر خواهد داشت. کمیته بین المللی المپیک از طریق خدمات پخش المپیک در حال آماده شدن است تا جادوی ورزش را به گونه ای که قبلاً در المپیک دیده نشده بود به صفحه تماشاگران ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  IOC، کمیته بین المللی المپیک موارد ذیل را جهت پوشش رسانه ای هر چه بهتر بازیهای پاریس 2024 درنظرگرفته است:

·        بیش از 11000 ساعت پوشش پخش برنامه ریزی شده برای بازی های المپیک پاریس 2024

·        بینش بهتر از طریق داده های بیشتر، زوایای دوربین بیشتر و گرافیک های جدید

·        لنزهای سینمایی برای نزدیک کردن طرفداران به برخوردها

·        پذیرش بیشتر فناوری مبتنی بر خدمات ابری بمنظور ارائه کارایی بیشتر، از جمله کاهش اثر کلی پخش و نیازهای برق برای پخش کنندگان.

آماده شوید تا بازی های المپیک را مانند قبل تجربه کنید تا پیشرفتی هیجان انگیز در دنیای ورزش داشته باشید، زیرا OBS آماده است  تا پخش پاریس 2024 را به سطح کاملاً جدیدی برساند.

 با پوشش رسانه ای بیش از هر زمان دیگری و استفاده از فناوری‌های نوآورانه، صحنه بازی‌های تماشایی در پاریس آماده شده است که نحوه تجربه بینندگان از این رویداد جهانی را دوباره تعریف نماید. OBS که مسئولیت تولید پوشش زنده تلویزیونی، رادیویی و دیجیتالی را به عنوان پخش کننده میزبان بازی ها بر عهده دارد، با معرفی نوآوری های جدید طراحی شده برای انتقال طرفداران به قلب رویدادها، آماده ارائه «بازی های یک عصر جدید» است. این اقدام انعکاس چشم انداز پاریس 2024 برای میزبانی "بازی های گسترده تر" است که پوشش آن فراگیرترین در تاریخ المپیک خواهد بود.

بیش از 11000 ساعت محتوا با آغاز از 10200 ساعت در توکیو 2020 - پخش می شود و داستان های بهترین ورزشکاران جهان را به روش های جدید بیان می کند و در عین حال فضای پر جنب و جوش فرانسه و پایتخت آن را نیز به تصویر می کشند. همراه با  پشت صحنه، مصاحبه‌های ورزشکاران و مربیان، و پوشش جامع قبل و بعد از مسابقات، طرفداران می‌توانند در تمامی پلتفرم‌ها به بازی‌ها نزدیک‌تر شوند. همچنین، به منظور تقویت داستان سرایی بازی ها، خدمات پخش المپیک برای نخستین بار لنزهای سینمایی را معرفی می کند. این دوربین‌های سبک سینما، با عمق میدان کم، بینندگان را به شدت به سوی رقابت‌های ورزشی می‌کشاند - احساسات ورزشکاران، واکنش‌های هواداران و فضای باورنکردنی در سکوها را به تصویر می‌کشد، به‌گونه‌ای که قبلاً هرگز در پوشش بازی های المپیک و سکوها دیده نشده بود.

۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۴:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.