هدفمندسازی آزمایشات ضددوپینگ بر پایه داده های توکیو2020

هدفمندسازی آزمایشات ضددوپینگ بر پایه داده های توکیو2020

آژانس بین المللی آزمایشات ضددوپینگ International Testing Agency  برنامه جهانی ضد دوپینگ پیش از بازی های پیش رو در سال آینده را راه اندازی کرده است. این برنامه پیش-بازی ( Pre-Games Program) شامل سطوح جدیدی از آزمایش های هدفمند بر اساس داده های عملیات قبل از توکیو 2020 است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آژانس بین المللی آزمایشات ضددوپینگ، با توجه به اینکه ITA به نمایندگی از کمیته بین المللی المپیک در حال حاضر مسئول ارائه مستقل برنامه های ضد دوپینگ برای بیش از 80 درصد از فدراسیون های بین المللی المپیک تابستانی است، مستقیماً بر اجرای بخش اعظمی از راهکارها و توصیه ها برای این رشته ها نظارت خواهد کرد.
 IOC و ITA از سه ماه قبل از پاریس 2024، صلاحیت آزمایشی گسترده ای را برای همه ورزشکاران ثبت شده برای شرکت تضمین کرده اند. بدین ترتیب، آژانس بین المللی آزمایشات ضددوپینگ چنین فعالیت های آزمایشی را برای پر کردن شکاف های احتمالی تست برای همه ورزش ها و کشورها از طریق کنترل دوپینگ به ابتکار خود و همچنین صدور توصیه های آزمایشی هدایت خواهد کرد.
یک گروه تخصصی پیش از بازی برای حمایت از این فعالیت تعیین شده است و برای نخستین بار ITA نیز یک هیئت نظارتی را برای نظارت و کنترل بر کار تعیین کرده است که متشکل از نمایندگان ورزشکاران و اعضای هشت فدراسیون بین المللی و سازمانهای ملی ضددوپینگ خواهد بود تا در نقش نظارتی و مشاوره به این ابتکار نوین بپیوندند. آژانس جهانی مبارزه با دوپینگWADA  نیز دعوت شده است تا در این هیات بمنظور نظارت بر رعایت مقررات شرکت نماید.

۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.