تبریک کمیته ملی المپیک به افتخارآفرینان کاروان اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو

تبریک کمیته ملی المپیک به افتخارآفرینان کاروان اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو

کمیته ملی المپیک طی پیامی موفقیت کاروان اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو‌ 2022 را تبریک گفت.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام تبریک فوق آمده است:

درخشش دلاور مردان و شیر زنان جانباز و معلول کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو که با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران اسلامی،دل میلیون‌ها ایرانی را در اقصی نقاط جهان شاد کرد تبریک عرض می نماییم.
 بدون تردید این موفقیت‌ها بدست نمی آمد مگر در سایه الطاف الهی،تمرین و برنامه ریزی و دعای خیر مردم که همیشه یار و یاور شما قهرمانان عزیز بوده‌اند تا بارها و بارها از سوی فرزندان این مرز و بوم شاهد صحنه های زیبایی از افتخار آفرینان ملت بزرگ ایران باشیم.
امید است موفقیت‌های ملی پوشان ایران اسلامی که تداوم بخش پیروزی‌های رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس بوده در تمامی میادین ورزشی با پیام صلح، همزیستی و همبستگی ملت‌ها از طریق ورزش ادامه یابد.
ضمن تبریک این موفقیت‌های درخشان به ورزشکاران،کادر فنی،اجرایی،مسئولان و سرپرستان کاروان اعزامی کشورمان به این آوردگاه بزرگ قاره کهن،امید می‌رود در بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس  نیز شاهد به اهتراز در آمدن پرچم مقدس کشورمان و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن برگزاری رقابت‌ها باشیم.
حقیقتا باید قدردان و شکر گزار نعمت بزرگ الهی خداوندی باشیم که همواره یاری گر فرزندان این مرز و بوم بوده تا با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان موجی از نشاط، همبستگی و غرور ملی را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آوردند.

۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۵:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.