احتمال استفاده از توان ارتش برای تامین امنیت پاریس 2024

احتمال استفاده از توان ارتش برای تامین امنیت پاریس 2024

دولت فرانسه قرار است مطالعه‌ای را در مورد امکان‌سنجی جذب نیروهای ذخیره ارتش برای کمک به امنیت در بازی‌های المپیک و پارالمپیک سال آینده در پاریس انجام دهد.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از نشریه فرانسوی زبان لوموند، آملی اودئا کاسترا، وزیر ورزش این کشور عنوان کرد که این گزینه به عنوان راه حلی برای جبران کمبود نیروی انسانی در امنیت خصوصی در طول بازی ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
تحقیقات قرار است از ابتدای سال آینده آغاز شود. وزیر ورزش فرانسه در نشست استماع سنا بودجه 2024 گفت: "از آنجایی که در حال حاضر بحث استفاده از ارتش مطرح نیست، اعلام کردم که ما حداقل تا ابتدای سال 2024 در فرآیندی هستیم که شامل اولویت‌بندی تمام تلاش‌هایی است
وی خاطرنشان ساخت: "ما باید تلاش های خود را برای آموزش افراد بیشتری در حرفه های امنیتی خصوصی ادامه دهیم. باید تطبیق قراردادهای کمیته برگزاری پاریس 2024 را که به تعداد معینی از شرکت های امنیتی خصوصی و افرادی که آموزش می دهیم و استخدام می کنیم، تسریع نمائیم". پاریس 2024 قبلاً اعلام کرده بود که برای انجام الزامات امنیتی این رویداد بین 17000 تا 22000 نفر نیاز دارد. این در حالی است که چندین شرکت امنیتی خصوصی بزرگ، فرصت ارائه خدمات خود را برای بازی ها رد کرده اند. قرار است در ماه های آینده چهارمین فراخوان مناقصه برگزار شود، اما فراخوان نیروهای ذخیره نیروی پلیس و ژاندارمری نیز در حال بررسی است.

 

۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.