هانگژو ۲۰۲۲؛ نتایج کمانداران کشورمان در مرحله حذفی بازی‌های آسیایی

هانگژو ۲۰۲۲؛ نتایج کمانداران کشورمان در مرحله حذفی بازی‌های آسیایی
نتایج کمانداران کشورمان در مرحله حذفی بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب زهرا نعمتی، یسناپورماهانی و مبینا فلاح  در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید و روز جمعه در یک‌چهارم نهایی به مصاف تیم چین می‌رود.
 
تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب رضا شبانی، محمدحسین گلشنی و صادق اشرفی در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف ازبکستان رفت و با نتیجه 6 بر صفر به پیروز رسید و روز جمعه در یک‌چهارم نهایی به مصاف اندونزی می‌رود.
 
تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب محمد صالح پالیزبان، میلاد رشیدی و آرمین پاکزاد در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف تیم عربستان رفت و با نتیجه 231 بر 223 به پیروزی رسید. تیم ایران روز پنجشنبه در یک چهارم نهایی به مصاف تیم مالزی می‌رود.
 
تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و محمد صالح پالیزبان در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف تیم تایلند رفت و  با نتیجه 154 بر 148 شکست خورد و حذف شد.
 
تیم میکس ریکرو با ترکیب مبینا فلاح و رضا شبانی در مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید و به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه پیدا کرد. تیم ایران روز چهارشنبه در یک چهارم نهایی به مصاف تیم چین می‌رود.
 
محمدصالح پالیزبان در مرحله یک شانزدهم نهایی کامپوند مردان به مصاف کمانداری از عراق رفت و با نتیجه 145 بر 142 به پیروزی رسید و راهی دور بعدی شد. محمدصالح پالیزبان در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند مردان به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه 148 بر 146 شکست خورد و از صعود به دور بعدی بازماند.
 
آرمین پاکزاد در مرحله یک شانزدهم نهایی کامپوند مردان به مصاف کمانداری از ویتنام رفت و با نتیجه 146 بر 145 شکست خورد و حذف شد.
 
گیسا بایبوردی در مرحله یک شانزدهم نهایی کامپوند بانوان به مصاف کمانداری از ویتنام رفت و پس از تساوی 138-138 با نماینده ویتنام در تیر طلایی به پیروزی رسید و راهی دور بعدی شد. وی در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند بانوان به مصاف کمانداری از چین‌تایپه رفت و پس از تساوی 144-144 در تیر طلایی به پیروزی رسید و راهی دور یک چهارم نهایی شد. مسابقات این مرحله فردا برگزار می‌شود.
۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.