هانگژو ۲۰۲۲؛ نیما عالمیان: هنوز باور ندارم ژاپن را برده ایم

هانگژو ۲۰۲۲؛ نیما عالمیان: هنوز باور ندارم ژاپن را برده ایم
ملی پوش تنیس روی میز گفت: هنوز باور ندارم که در بازی های آسیایی، ژاپن را برده باشیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛نیما عالمیان پس از برتری ایران مقابل ژاپن و صعود به نیمه نهایی بازی های آسیایی اظهار داشت: می دانستیم بازی بسیار سختی است. بازی اول هم با توجه به حضور هاریموتو که نفر چهارم دنیاست، واقعا سخت بود، مخصوصا گیم پنجم که ۷ بر ۳ عقب بودم و برنده شدم.
وی ادامه داد: خودم هم باور ندارم در بازی های آسیایی تیم قدرتمند ژاپن که همه نفرات اصلی شان هم بودند را ببریم، واقعا نمی دانم چه بگویم. خیلی برد قاطعانه‌ای بود و از مردم هم تشکر می کنم که دعایمان کردند.
ملی پوش تنیس روی میز در خصوص بازی نیمه نهایی تاکید کرد: باید با کره جنوبی بازی کنیم، خیلی شانس بالایی داریم و هنوز چیزی تمام نشده و فقط مدال برنز را قطعی کردیم. تمام تلاش مان را می کنیم که مدال خوش رنگ‌تر شود.
عالمیان در پاسخ به این سوال که برخی مواقع استرس داشتی، عنوان کرد: به هرحال بازی خیلی حساس بود، مقابل رنک ۴ دنیا طبیعی است که استرس داشته باشید، اما خدا را شکر با این برد پرچم ایران را بالا نگهداشتیم.
وی در خصوص تشویق چینی ها گفت: چینی ها ایرانی ها را دوست دارند و در مسابقاتی اینچنینی هم تیمی که در رنکینگ ضعیف تر باشد را بیشتر تشویق می‌کنند. 
۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.