بازدید سرپرست وزارت ورزش و دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی شمشیربازی

بازدید سرپرست وزارت ورزش و دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی شمشیربازی
در آستانه بازی های آسیایی هانگژو صبح امروز مهندس کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان و دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک با حضور در آکادمی ملی المپیک از تمرینات تیم ملی شمشیربازی اعزامی به هانگژو بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این بازدید مهندس کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش ، دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به بازی های آسیایی هانگژو، محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت، فرهاد صدر رئیس آکادمی ملی المپیک، علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی و ملی پوشان این رشته حضور داشتند .
 
سرپرست وزارت ورزش و جوانان دردیدار با شمشیربازان گفت: از اینکه ورزشکاران در شرایط سخت تمرین می‌کنند از همه آنها تشکر می‌کنم. یک تشکر ویژه نیز از کمیته ملی المپیک دارم که شرایط را برای برگزاری این اردوها فراهم کرده است و امیدوارم ورزشکاران رشته‌های اعزامی با دست پر از بازی های آسیایی به میهن برگردند.
 
وی ادامه داد: هدف ما در ابتدا حضور شایسته در بازی‌ها است و با توجه به الگوهای فرهنگی امیدوارم ورزشکاران و قهرمانان ایرانی نماینده خوبی در این آوردگاه بزرگ باشند. آن چیزی که مهم است تلاش شماست و امیدواریم با کسب مدال همه مردم را خوشحال کنید.
 
هاشمی با اشاره به اعزام ملی‌پوشان شمشیربازی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو تصریح کرد: ترکیب با تجربه ای به هانگژواعزام می‌شود چراکه  سه نفر از شمشیربازان تجربه حضور در بازی‌ها را دارند و هانگژو سومین حضور آنها در بازی‌های آسیایی است. البته ملی‌پوشان اشتباهاتی در گذشته داشتند که امیدوارم با توجه به تجربیاتشان این اشتباهات تکرار نشود. این تیم ترکیبی از جوانان و باتجربه است و روند کار مثبت خواهد بود و دسترسی به مدال در شمشیربازی امکان‌پذیر است.
 
وی افزود:‌ هدف ما در وهله اول این است نماینده شایسته‌ای در بازی‌های آسیایی باشیم، در مرحله دوم بحث مدال‌آوری و مقام برای ما اهمیت دارد. در ورزش همیشه برد و باخت وجود دارد اما مهم تلاش شما است. تلاش خود را بکنید و اگر این تلاش همراه با کسب مدال باشد، همه مردم خوشحال می‌شوند.
 
سرپرست وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: خوشحالم  رئیس فدراسیون روند کار را مثبت ارزیابی کرد و گفت توان کسب مدال در شما وجود دارد، این نشانه شجاعت وی است، امیدوارم با بهترین شرایط به بازی‌های آسیایی بروید و ان شاءالله اگر در هانگژو حضور داشته باشم از نزدیک رقابت شما عزیزان را خواهم دید. شما هم اکنون در آستانه کسب سهمیه المپیک هستید که این کار بزرگی است و من آینده خوبی برای شمشیربازی پیش بینی می کنم.

 

 

بازدید از شمشیربازی
 
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.